metakid Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hallaiz Amigos! Jeg har et Powercolor Radeon 9800 Pro 128mb 256bits som jeg har tenkt å flashe. Men jeg har en Shuttlemaskin (SN85G4V2) uten floppy-disk. Finnes d noen andre muligheter og ordne den "bootedisken" på? Isåfall, kan noen gi meg en liten "briefing" på d? Hadde vært meget takknemlig hvis noen hadde kunnet fortelle meg d... Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Du kan f.eks lage boot CD istede! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 og med f.eks nero kan man lage bootcd'er.. Lenke til kommentar
metakid Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Hallaiz! Ok, jeg skal prøve...... Må jeg forresten nødvendigvis ha ny, xtra kjøling eller holder d m den originale? Noen sier at d går....andre sier ikke... Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Last ned Nero, installer. Åpne 'Nero Express' velg så under kategorien 'What would you like to burn?'- 'data' og så velger du 'Bootable Data Disc'. Videre er det bare å brenne den nye biosen og så følge flashe prosedyren med cd-rommen Edit- formulering osv. Endret 3. september 2004 av FosFat Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vil funke greit med orginal kjøling, men skader ikke å bytte.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå