Janock Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tittelen sier vel egentlig det meste, men jeg leter etter et program som jeg kan lage rulletekster med. Prøvde Windows Movie Maker, men det var triste greier Evt. går det an å lage rulletekster i Adobe Premiere (jeg bruker det)? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Feilpostet, skal være i Videoredigering. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ja, Adobe Premiere er godt egnet. File>New>Title. I min versjon (CS) kan du velge "Still" "Roll" eller "Crawl", øverst i venstre hjørne i en nedtrekksmeny. De to siste utgavene gir deg rulletekst. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 macromedia flash!!!!, bare å tweene teksten neover, lkjempe enkelt hvis du kan det Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Flyttes fra "Bilderedigering, arkivering og programvare" Lenke til kommentar
Janock Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Hmm bruker Premiere 6.5. Er kanskje for gammelt det? Vet om File>New>Title, men har ikke sett noe "Still" "Roll" eller "Crawl". Edit: Hehe fant ut av det. Takker Dykkern! Endret 5. september 2004 av Janock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå