stian-hg Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Jeg har akuratt tatt i bruk min K700i og har noen spørsmål: 1. Jeg kjøpte et blåtann USB adapter (Belkin) slik jeg kan overføre filer fra telefonen til PCen og vice versa. Med en gang de finner hverandre begynner telefonen å mase om jeg vil aktivere fjernkontrollen. Dette spør den om hvert 5. sekund. Svarer altså nei og den spør igjen 5 sekunder etter. Hvordan fikser jeg dette? 2. Hvordan overfører jeg filer fra telefonen til PCen? Velger jeg f.eks. å gå inn på bilder i filbehandling og sende med blåtann er dette valget grått og kan ikke velges. Hva skyldes dette? Har kan skje noe i forbindelse med problem 1. 3. Hvordan overfører jeg bilder og lyder fra PCen til telefonen? F.eks. har ikke Image Editor som følger med telefonen mulighet til å sende til telefonen. 4. Hvordan finner jeg ut hvilken firmware jeg har? Har hauger av andre spørsmål, men ble litt skuffet av at saker og ting ikke fungerer. Håper noen kan hjelpe meg litt her, setter stor pris på det PS: Har Windows XP SP2 hvis det er nødvendig for dere å vite. Endret 3. september 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 2 og 3 Du må først få en tilkobling med pcen og telefonen. Du går innpå telefonen og velger bluetooth og søker opp. Deretter lager du en nøkkelkode. og slår samme koden på pcen. Sånn da er de tilkoblet. Da kan du få overført fram og tilbake. 4. gjør dette: pil høyere - stjerne - pil venstere - pil venstere - stjerne - pil venstere - stjerne > * < < * < * "serviceinfo, deretter programvareinfo Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Takk for svar, KvaqK. Kan også legge til at jeg har et Belkin USB Adapter modelnummer F8T001 versjon 2. Har noen opplevd problemer mellom dette adapteret og K700i kanskje? EDIT: min firmware er RZA041. Burde jeg oppgradere? Endret 3. september 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 EDIT: min firmware er RZA041. Burde jeg oppgradere? Svaret er JA Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 EDIT: min firmware er RZA041. Burde jeg oppgradere? Svaret er JA Regnte med det, da blir det Nordialog på mandag... Har forresten blåtannadapteret til å fungere. Avinstallerte SP2 og installerte det på nytt så fungerte det finfint. Første gang jeg installerte adapteret hadde jeg mye mindre valg mot installasjonsprosessen, lurer litt på hvorfor egentlig. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) EDIT: min firmware er RZA041. Burde jeg oppgradere? Svaret er JA hmmm...ka vil d si? EDIT: kordan gjor eg d? Endret 5. september 2004 av Mathias89 Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 EDIT: min firmware er RZA041. Burde jeg oppgradere? Svaret er JA hmmm...ka vil d si? EDIT: kordan gjor eg d? Foreløbig må man levere telefonen inn til forhandler eller verksted, jeg for min del har ordnet gratis oppgradering hos Nordialog i Stavanger. Elkjøp, der jeg kjøpte telefonen har også tilbud om gratis oppgradering, hvertfall for egne kunder. SonyEricsson har visstnok nettsider under utvikling for nedlasting av ny firmware slik man kan oppgradere selv. Vet ikke om dette fortsatt er på ryktestadiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå