Pixi Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Hei. Bruker internet explorer. Hvis jeg går inn på shell.no så vises blant annet i forferdelig liten skrift, Nesten ikke mulig og tyde. Jeg bruker 1280x1024 oppløsning. Trykk her så kan dere se selv... ----> http://www.roraas.net/liten/liten%20skrift.JPG Sikkert ikke så vanskelig men jeg finner ikke noe settings noen steder hvor jeg kan endre på sånn edit: måtte endre litt på trykkleifen ja. Sånn Endret 3. september 2004 av Pixi Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Menyen Vis -> Tekststørrelse med mindre siden er sånn. Edit: Funker hos meg Endret 3. september 2004 av Spirograf Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 View -> Text size -> Medium Funker hos meg i hvertfall. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) legg til knappen "størrelse" (size) i vertøylinjen oppe... da kan du velge størrelse selv... EDIT: Enkelte var litt raskere enn meg der ja, holdt på med andre ting imens Endret 3. september 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
Vims Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg bruker 120x1024 oppløsning. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Som andre har sagt kan du gå på: View --> Text Size Eller hold inn CTRL og bruk hjulet på musa (hvis du har) Hvis de har satt fast størrelse på skrifta, så fungerer ikke dette, men da kan du gå på: Tools --> Internet Options... --> Accessibility... Der ser du selv hva du kan/vil gjøre. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Funka bra. Takk.. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=130765 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå