Johannes_90 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 idag da jeg skulle formatere pc'n min, tok jeg først å zippa en mappe med filmer, så oppdaget jeg at den fortsatt var for stor så jeg .ace'et den med den funksjonen som gjør at en lagres som .ace og resten som .c00, .c01, .c02 osv..... men uansett, når jeg skulle unzipe de gikk det helt fint, jeg fikk unzipa .zip filen helt greit, men da jeg skulle unzipe den også kom det følgende melding: File Header Is damaged, abort Operation? Yes No og når jeg da trykker på No kommer denne meldingen: Kan ikke kopiere fra fil: Kan ikke lese fra Kildefilen eller Kildedisken OK når jeg trykker på OK skjer det ingenting er det noen måte å få fikset dette på??? kan det hjelpe å ta de fra cd'n til pc'n igjen???? gjorde forrseten det samme (untatt å zippe først) med masse musikk og det gikk greit Lenke til kommentar
Johannes_90 Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 haster egentlig ganske mye det her!!!!!!!!!!!!!!!!! HJELP MEG DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 men uansett, når jeg skulle unzipe de gikk det helt fint, jeg fikk unzipa .zip filen helt greit, men da jeg skulle unzipe den også .. Hæ? Unzipe den også? Lenke til kommentar
Johannes_90 Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Prøver å unace og unzippe de på nytt, men fortsatt, VÆR SÅ SNILL Å HJELP MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELT DESPERAT!!!!!!!!!!!!! MISTA ALLE SIMPSONS EPISODENE JEG HADDE LAGRA!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Johannes_90 Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) men uansett, når jeg skulle unzipe de gikk det helt fint, jeg fikk unzipa .zip filen helt greit, men da jeg skulle unzipe den også .. Hæ? Unzipe den også? ja, jeg zippa først, og så ace'a jeg .zip fila skrev kanskje unzipa noen ganger da det burde stått unace'a Endret 3. september 2004 av Johannes_90 Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg anbefaler deg å ta en grundig gjennomgang av retningslinjene før du poster videre. Dette gjelder spesielt §1, §2 og §3 og §10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg