sull Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hei, jeg lurte på om noen her på forumet hadde noen filmer fra mellomsekvensene i red alert 2. Jeg husker når jeg spilte gode gamle RA2 i timesvis uten å bli lei. Men jeg fant aldri filmene igjen (de med kari wuhrer (TANJA) ) Hvis noen har link til Ftp eller annet så hadde eg blitt utrolig glad Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 sært... sett på googel? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 enten det eller nyhetsoppleseren i opprinnelige C&C...mener å huske at hun var ganske så pen Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 *gledeseg til den nye C&C'en kommer!* Lenke til kommentar
sull Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) har googlet MANGE ganger så trokke d nei... noen andre som har forslag? Endret 4. september 2004 av sull Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 *mimre til den gangen vi hadde prosjekt i 10. (ansvar for egen læring, anyone?) og fullførte Allied campaign. Belønning: Tanya i ballkjole! Lenke til kommentar
sull Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 *mimre til den gangen vi hadde prosjekt i 10. (ansvar for egen læring, anyone?) og fullførte Allied campaign. Belønning: Tanya i ballkjole! BAH! Nå fikk jeg VELDIG lyst påp de filmene azz , NOEN som har Original install cdene til spillet eller ISO filene? eller vet hvor jeg kan evt. laste dem ned ? PM meg eller skriv inn forslag her.... Takker for alle svar Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 sett på googel? Google meiner du vel ?! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 *mimre til den gangen vi hadde prosjekt i 10. (ansvar for egen læring, anyone?) og fullførte Allied campaign. Bra du tar ansvar og får utrettet noe. :!: Lenke til kommentar
sull Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 OK, nesten hele denne tråden har vært offtopic....kanke noen være litt seriøs her og finne d jeg leter etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå