Howard_ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hei, sitter nå og skal bestille meg nytt kabinett. Tenkte på dette som er ukens tilbud på pcstyling.no. Har litt vanskelig for og finne noen omtaler som ikke er på tysk (tysken min er like god som mandarinen min). noen som har noe godt eller vondt og si? Håvard Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) http://www.google.com/search?hl=no&ie=UTF-...%B8k&lr=lang_en Edit: Var litt for kjapp der. Det var ikke mye å finne der. Men du skjønner tegninga på denne testen. XenZor Endret 3. september 2004 av XenZor Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 ligner litt på super lanboy uten sidevindu Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Så egentlig litt snasent ut, trur jeg går for dette, ikke så aller værst pris heller. Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 er det et fulltower?? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 ca. 540 x 205 x 560 mm Så det er stor nok for min del... vet ikke hva som er kriteriene for et fulltower Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 k... tror jeg kanskje skal bestille det... har et lite Raidmax Astro Miditower... blir litt lite syns jeg Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Fant en del bilder her . Bestillte dette nå, skal legge ut noen bilder og sannhets ord når jeg har fått det. Noen som har noe erfaring med pcstyling om tid på levering? Edit: Test her Endret 3. september 2004 av Howard_ Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 tror kanskje jeg skal satse på no anna... vil ha litt større Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 det her var kulere enn super lan boy. rein aluminium Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 det her var kulere enn super lan boy. rein aluminium Samme tenkte jeg, større og. Er det ingen som har kjøpt dette tideligere? Noen må da ha noe godt eller vondt og si.... Lenke til kommentar
Stig 123 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hei er det vifter i kabinettet med i prisen? Så bra ut til prisen! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 det her var kulere enn super lan boy. rein aluminium Mulig jeg misforsto deg, men det er langt i fra bare alu der. Hele fronten er jo av plast... Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 det her var kulere enn super lan boy. rein aluminium Mulig jeg misforsto deg, men det er langt i fra bare alu der. Hele fronten er jo av plast... Enig, synses det virket mere som plast i fronten ja er vel en chieftec etterligning.... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 det her var kulere enn super lan boy. rein aluminium Mulig jeg misforsto deg, men det er langt i fra bare alu der. Hele fronten er jo av plast... kan ikke se at det er plastfront på bildet. men på lanboy så ser man det med en gang. mente at det så mer ut som aluminium det her Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Enig, synses det virket mere som plast i fronten ja er vel en chieftec etterligning.... Er faktisk det samme kabinett som Thermaltake Xaser III, bare mindre juletre. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er faktisk det samme kabinett som Thermaltake Xaser III, bare mindre juletre. :!: :!: :!: Litt mindre juletre faktis... (var vel en av grunnene til at jeg styrte så langt unna det, "juletrefaktoren") Pent kabinett tho (Dette ikke juletreet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå