Gå til innhold

Effekt.no skremmende dårlige?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei dere

 

Jeg kan si dere at jeg inntil for kort tid siden jobbet i lekebutikken, Effekt IT Service...og ja, mye av den kritikken her på forumet er korrekt. Grunnen til dette er at vi ansatte i firmaet blir rævpult av en ledelse som er inkompetente.

Det er endel dyktige folk i Effekt, men disse får ikke lov å snakke med kunder da de kun skal konsentrere seg om å tjene penger inn til firmaet.

 

Vi var faktisk i en periode på akkordlønn på supportavdelingen her, altså betaling pr løste sak for kunden. Vanvittig egentlig.....

 

Vil bare si dere at det er administrasjonen i denne bedriften som skal ha kjeft, de fleste ansatte er dyktige, men de blir strupet til å konsentrere seg om det ledelsen ser på som de viktigste kundene. Dette er en utrolig policy, men det ser her ut til at dette er gjeldende i Effekt.

 

Det skal også sies at Effekt har altfor store avtaler i forhold til antall ansatte, og at dette selvfølgelig går ut over servicen til den enkelte bruker..... Ved service andre steder enn i Oslo, Bergen og Trondheim bruker Effekt servicepartnere til onsite oppdrag. Disse partnerene er ufattelige inkompetente, og skal også ha mye av skylden for dette...

 

Jeg vil anslå at 50% av ansatte i bedriften ønsker å slutte.... Vanskelig arbeidsmarked gjør at ingen tør!

 

Spørsmål ang Effekt ? FYR LØS !

Lenke til kommentar

Det er dessverre en økende trend at man jobber på akkord i help-desker.

 

De flinkeste på jobben blir da de som har størst gjennomstrømning av kunder. Man utvikler da etterhvert skills i å innbille kunden at problemet deres ikke faller inn under service-avtalen, og man slipper derfor sitte i 20 minutter og hjelpe til og løse problemet deres...

Lenke til kommentar

Egentlig litt synd at ledelsen skal ødelegge slik for arbeiderne. :nei:

 

 

Nå skal jeg bare føye til at jeg endelig har fått tilbake pc-en med nytt skjermkort, et radeon 9600 (før var det geforce ti4200).

 

Var et øyeblikk litt skremt da jeg fikk pc-en, da jeg ikke fikk skrudd den på.... Har nok fått "litt" hard medfart fra postens side :thumbdown: . Måtte sette power-on ledningen og lysdioden til at pc-en er på.

 

Skal si at jeg misliker at jeg som kunde må purre på effekt for at de skal jobbe effektivt med reparasjonen av pc-en.

 

Men nå er det tid for musikk igjen :love::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...