Slonken Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Komplett dumpet Effekt med god grunn for en tid tilbake ja Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Sittet i kø hos effekt i 10 min.... ingen svar... 22Min..... juhu!! SVAR! Endret 7. september 2004 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Nesten ekstremt tempo satser på raskere fart i framtida? Lenke til kommentar
marloz Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Må dere prøve å holde dere saklige da :-P Killer: Hvilket grunnlag har du for å si det? Vet du egentlig hva som skjedde? Endret 7. september 2004 av marloz Lenke til kommentar
Freebirrrd Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei dere Jeg kan si dere at jeg inntil for kort tid siden jobbet i lekebutikken, Effekt IT Service...og ja, mye av den kritikken her på forumet er korrekt. Grunnen til dette er at vi ansatte i firmaet blir rævpult av en ledelse som er inkompetente. Det er endel dyktige folk i Effekt, men disse får ikke lov å snakke med kunder da de kun skal konsentrere seg om å tjene penger inn til firmaet. Vi var faktisk i en periode på akkordlønn på supportavdelingen her, altså betaling pr løste sak for kunden. Vanvittig egentlig..... Vil bare si dere at det er administrasjonen i denne bedriften som skal ha kjeft, de fleste ansatte er dyktige, men de blir strupet til å konsentrere seg om det ledelsen ser på som de viktigste kundene. Dette er en utrolig policy, men det ser her ut til at dette er gjeldende i Effekt. Det skal også sies at Effekt har altfor store avtaler i forhold til antall ansatte, og at dette selvfølgelig går ut over servicen til den enkelte bruker..... Ved service andre steder enn i Oslo, Bergen og Trondheim bruker Effekt servicepartnere til onsite oppdrag. Disse partnerene er ufattelige inkompetente, og skal også ha mye av skylden for dette... Jeg vil anslå at 50% av ansatte i bedriften ønsker å slutte.... Vanskelig arbeidsmarked gjør at ingen tør! Spørsmål ang Effekt ? FYR LØS ! Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Endelig en mann som tørr si hvordan det står til med Effekt, og alt du sier samstemmer med mine tidlige erfaringer med bedriften. Synd at det er slik, tror du det noensinne kan bli bra? Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Må dere prøve å holde dere saklige da :-P Killer: Hvilket grunnlag har du for å si det? Vet du egentlig hva som skjedde? Les litt her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=268470 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det er dessverre en økende trend at man jobber på akkord i help-desker. De flinkeste på jobben blir da de som har størst gjennomstrømning av kunder. Man utvikler da etterhvert skills i å innbille kunden at problemet deres ikke faller inn under service-avtalen, og man slipper derfor sitte i 20 minutter og hjelpe til og løse problemet deres... Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Egentlig litt synd at ledelsen skal ødelegge slik for arbeiderne. Nå skal jeg bare føye til at jeg endelig har fått tilbake pc-en med nytt skjermkort, et radeon 9600 (før var det geforce ti4200). Var et øyeblikk litt skremt da jeg fikk pc-en, da jeg ikke fikk skrudd den på.... Har nok fått "litt" hard medfart fra postens side . Måtte sette power-on ledningen og lysdioden til at pc-en er på. Skal si at jeg misliker at jeg som kunde må purre på effekt for at de skal jobbe effektivt med reparasjonen av pc-en. Men nå er det tid for musikk igjen Lenke til kommentar
Lunitari Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 i følge nde nye forbrukerkjøpsloven har du også rett på et låneprodukt hvis service tar mer enn 7 dager ( inkl. helg) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 i følge nde nye forbrukerkjøpsloven har du også rett på et låneprodukt hvis service tar mer enn 7 dager ( inkl. helg) Dersom dette ikke medfører vesentlige kostnader for selger. Å låne ut en pc..er dyrt Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 i følge nde nye forbrukerkjøpsloven har du også rett på et låneprodukt hvis service tar mer enn 7 dager ( inkl. helg) Dersom dette ikke medfører vesentlige kostnader for selger. Å låne ut en pc..er dyrt Dermed var vi like langt... Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 må nesten legge til at dell har (til nå) hatt en utrolig bra service, kjøpte en pc der, og har hatt problemer med skjerm og pixler (LCD) og det tar ofte ikke mer enn 2-3 dager å anskaffe ny for dell... ros til dem -arnulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå