benknude Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Er vw golf 2 et godt kjøp? bilen er en 1986 modell, den hadde mangel lap på følgende: svake bremse bak, et lite hull i eksospota og noe rust på en av akslene, men ny aksel får jeg meg. pris 5000,- Endret 3. september 2004 av benknude Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) svake bremse bak, et lite hull i eksospota og noe rust på en av akslene. Bremsene er greie ting å skru på, tiden det tar avhenger om det er skiver eller trommler bak, tipper den har det siste. Lang tid tar det ikke uansett, og deler er lette og billige å få tak i. Potta er bare å sveise eller lappe med eks.bandasje, hvis du ikke hiver på et effektanlegg, da. Akslingen er jeg usikker på, spørs om du må skifte den eller ei.' Hørtes litt rar ut den anmerkninga... Hvilken motor er det i bilen? Er det noe rust ellers? Gått langt? Endret 3. september 2004 av Opus Lenke til kommentar
benknude Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 kan skrive det ltt senere, skal hen å se litt mer nøye på bilen i dag.. effektanlegg hvor får jeg kjøpt det Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Drivakslene er vel somregel stål rett igjennom? Isåfall kan du vel bare ta litt smergelpapir og pusse av rusta (regner med det er overflaterust det er snakk om) og legge på litt lakk ellerno annen guffe for å "beskytte" Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 effektanlegg hvor får jeg kjøpt det Hehe... På f.eks. Mekonomen, koster ca 2000,- Du må beholde det originale grenrøret, hvis du ikke kjøper et svindyrt sprint-rør elns. Drivakslene er vel somregel stål rett igjennom? Høyre aksling er hul, mao et rør. Skal alikevel ikke være plaget av dyp rust. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå