Melloweitsj Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg fikk nå nettopp en telefon fra telenor der de ga meg et tilbud om en ny telefon med et dJuice abonnement (tror det er det vanlige, 79kr imåneden) for 499kr. Dette var en T630 jeg ble lovet. De gjør dette fordi jeg har bestilt Chess Kontant, og går altså vekk fra dies tjenester. Men er dette en bra avtale? Det første som slo meg da de ringte var at jeg ikke ville ta imot noe som helst bare fordi det er telenor, men det hørtes da ut som en grei avtale. Jeg er ikke særlig oppdatert i mobil markedet og skulle gjerne visst om dette er et tilbud jeg burde takke ja til. Takker for svar Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Djuice syntes jeg høres ut som et kult abbonement, og 500 kroner for en T630 er vel ikke så værst... Den selges med Djuice for 800 kroner på Spaceworld, så har du noe å sammenligne med Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Dette må jo være surt for Chess Og andre operatører egentlig. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kjøp deg akkurat den telefonen du har lyst på uten binding og så finner du det billigste abonnentet til ditt bruk som du klarer å oppdrive! Blir billigst i lengden! Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kjøp deg akkurat den telefonen du har lyst på uten binding og så finner du det billigste abonnentet til ditt bruk som du klarer å oppdrive! Blir billigst i lengden! hva om det er djuice abo han passer til da? :o Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kjøp deg akkurat den telefonen du har lyst på uten binding og så finner du det billigste abonnentet til ditt bruk som du klarer å oppdrive! Blir billigst i lengden! hva om det er djuice abo han passer til da? :o Det blir GARANTERT ikke det billigste til hans bruk UANSETT! Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Til "melloweitsj".... Lytt til "Vectrex".... Egentlig en gammel diskusjon men, han har nok rett..... Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har selv blitt oppringt av Telenor 2 ganger etter at jeg gikk over til Chess. Når jeg sa hvilket abonnement jeg hadde og hvor mye jeg brukte telefonen, sa bare telenormannen at jeg hadde et godt abonnement og ønsket meg en god dag videre. Ellers støtter jeg det å kjøpe telefon uten binding og finne et abonnement som passer til eget forbruk. Har selv gjort dette med mine 2 siste telefoner. Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Takker for alle svar Jeg tenkte nok dette emnet var tatt opp før, men fant ikke noe ved søkinga, beklager det Men tror jeg velger å gå til Chess da jeg har bedre kontroll over pengebruken istedet for å være nødt til å betale minst 79kr pr. måned. Nå så jeg også talkmore som virket enda mer fristende Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Obs..... Se her da vel...http://www.telepriser.no Gir en god info om vanlig innenlands bruk av samtaler, sms osv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå