BigBug Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har brukt iTunes som mp3 avspiller en stund og har vert rimelig fornøyd helt til i dag. Bare skurring og skraping under avspilling. Har også installert Musicmatch Jukebox Pluss og denne fungerer fint. Har slettet alle spor etter iTunes på maskinen og lastet den ned på nytt uten hell. Hva kan det være ???? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 skjer det på sanger som fungerte før også? er jo helt vanlig på sanger som er lastet ned med kazaa. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har du lastet ned noen oppdatering? Husker jeg hadde ett liknende problem med ene versjonen av iTunes, lurer på om det var 4.5. Brukte en eldre frem til 4.6 kom. Lenke til kommentar
BigBug Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ja, alle filene er ok. Virker fint i Musicmatch og Win MediaPlayer. Prøvde Winamp, bare skrap. Kan det skyldes feil codec ? Erindrer at jeg installerte nærmest et bibliotek med codecer i forbindelse med noe dvd greier, men har ikke så mye peil på dette. Skal prøve med en annen versjon av iTunes... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg hadde kun problemer med iTunes, dersom du har problemer med WinAmp ligger nok problemet ett annet sted. Kanskje codec som du sier eller kanskje lydkort driver? http://www.free-codecs.com/Audio_Codecs.htm Fraunhaufer MP3 decoderen funker sikker bra og sikkert verd ett forsøk dersom du har fått inn en dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå