Gå til innhold

Hvilket Chieftec kabinett er best??

Anbefalte innlegg

sølv-kabinettet mitt er vakkert å se på(prøv med cockpit spay:O).og når d kommer til valg av størrelse,jeg kjøpte midi ettersom jeg skal ha d i en tv benk ved siden av tv i stua(koblet til tv'n så jeg kan se dvd,spille)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Scorpio big tower i sølv. Det er lekkert. Sølvfarga er fin! Det er ikke noe forskjell på scorpio og dragon bortsett fra fronten. Jeg kjøpte scorpio fordi at nesten alle andre som har chieftec har dragon.

Noen nevnte at scorpio har dempematter men det stemmer ikke. Noen nevnte også at bare dragon har dør... dette stemmer heller ikke. Scorpio har også dør foran 5.25" slottene.

Kjøper du scorpio big tower i sølv så lover jeg at du blir fornøyd!

[ Denne Melding var redigert av: Zerpent på 2002-05-07 00:46 ]

Lenke til kommentar

Dersom du skal ha et lite(midi etc.) tower så kjøp for all del aluminium versjonen. Lett å bære, kjøler bedre og lett å sage/borre i.

Kanskje de har litt mer støy enn stålkassene men jeg tror ikke det er så mye.

Lenke til kommentar

Jeg har Chieftec Scorpio sølv... konge kab. så en dag hadde lite å gjøre på så demonterte jeg skjermen min og lakket den i sølv også :smile:

har også montert ir-mottaker i nede i fronten, så jeg kan bruke fjernkontroll på winamp :smile:

Lenke til kommentar

"Rizla:

Kjæreste.?

Ei jente?

Som er datainteresert..?

Wooow! "

Joa - stemmer det - hun er ikke så opptatt av overklokking, bios-tweaking og sånn, men veldig oppegående på mye annet - mer enn noen jenter jeg har møtt før ihvertfall. Også liker a å spille! :smile:

Nå har a til og med dratt fra meg i datakraft når hun for en stund siden kjøpte XP1700 + 120MB WD (den med 8MB buffer)...

Stakkars meg sitter bare med T-bird 1.4 og 2 40GB-disker, men jeg jeg beholder litt av mannsfølelsen siden jeg har det største kabinettet (jeg har fulltower Chieftec mens hun bare har midi :wink: )

[ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-05-07 13:20 ]

Lenke til kommentar

Jaja... jeg tror jeg går for midi, i sort, trenger ikke noe større da jeg kun skal ha en brenner, en cd-rom (med dvd) og to harddisker, evt. en viftestyring med temp på :grin:

Takker for alle svara, dere er flinke azz, er nybegynner jeg, vet ikke engang åssen man kobler kald kadode :sad:

Jaja...jeg kommer til å spørre en del i framtiden, men det er jo defor dette forumet er her :smile:

Lenke til kommentar

Hei...

vil bare si at midi utgaven er bedre enn fulltower versjonen etter min meing!

- for det første så er knappene ikke bak døra slik som på miditoweret. At knappene (power, reset) er bak døra her vist seg flere ganger å være en fordel...

- I fulltower utgaven så er det et stabelisator stag som går mellom hk og psu... Den kommer veldig(sterkere ord skulle blitt brukt men..) i veien når en skal demontere og montere en cpu kjøler... Sist i går kveld hold sinne på å ta meg idet jeg skulle bytte kjøler til en kammerat...

- dessuten er midi stort nok, med mindre du har vannavkjøling...

MVH ZemteX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...