Tonickup Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 hei... ser at mange bruker små lcd på pc'ane sine... eg har nokia 3510,8310 og 3330 liggende her som ikkje blir brukt... kan eg bruke dei skjermane som er på dei og er det vanskelig å koble dei til porten? takker for svar på forhand! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 er det ingen som har et svar? er det noken som har gjrt dette? finner ingen ting om dette her på forumet... Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 De kan brukes, men jeg har ikke prøvd noen av dem. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tviler det går, og om det går så er det nok en del arbeid. Bare let selv etter skjema på nettet, for om noen har gjort det, så ligger det nok der ute. De LCD displayene som brukes her er ikke i fra Mobiltelefoner, men produsenter som lager display spesielt til pc (og lignende) bruk. Hammar fører de billigste her i Norge, og noe av de beste. Du får også på Microplex, men da blir du flådd levende av prisen. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Tviler det går, og om det går så er det nok en del arbeid. Bare let selv etter skjema på nettet, for om noen har gjort det, så ligger det nok der ute. De LCD displayene som brukes her er ikke i fra Mobiltelefoner, men produsenter som lager display spesielt til pc (og lignende) bruk.Hammar fører de billigste her i Norge, og noe av de beste. Du får også på Microplex, men da blir du flådd levende av prisen. ja eg har sett dei på hammar før men vil prøve å gjere det billigast mulig! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Om du klarer å finne et koblingsskjema, så går det, men det kan bli vanskelig.. Vil anbefalle hammar.no jeg også! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 er det noken som kan hjelpe meg å leite... holder på å leite på google men finner ikkje noke... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Er nok en grunn til det. La oss si at du finner et koblingskjema. Da må du først lodde på ledningene i fra porten du vil bruke. Så må du finne ut hvor mye spenning displayet skal ha. I tillegg så må du finne et program som klarer å sende signaler til displayet, slik at du kan få noe informasjon ut dit. Tror ikke de normale programmene støtter noe slikt. Da må du evt lage et selv. Du kommer til å bruke så lang tid på dette, om det i det hele tatt går ann, at du ville spart mye tid, og kanskje til og med penger på å kjøpe et ferdig display til 400kr. En annen ting, hva har du tenkt å bruke displayet til? Med mindre du har tenkt til å ødelegge en splitter ny telefon, så er de gamle telefonene og deres display ganske så.. gamle.. Små og uten farger overhode. Endret 3. september 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 blir dette så alt for vanskelig å lage? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vil ambefale deg hammar på det sterkeste! Men det er altids låv og prøvde. Ole-Johan Lenke til kommentar
atrax Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Alle anbefaler www.hammar.no, men er det ingen som har hørt om www.hcs-electronics.no? De har nokså like priser etter det jeg ser. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 det som var meiningen med dette var at eg skulle lage det sjølv og ikkje kjøpe fra butikker som hammar og hcs.... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 du kan jo kjøpe ifra de butikkene, og fortsatt lage selv... du kan kjøpe ferdig, byggesett, og KIT... rangert i det jeg antar er vanskelighetsgrad... jeg selv kjøpte kit, og deg gikk helt fint, men jeg passet også på å gjøre alt riktig første gangen da.. men jeg hadde et par tilfeller hvor jeg trodde at jeg hadde gjort feil, heldigvis fant jeg ut at jeg ikke hadde gjort feil alikevel.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) hei, skal kanskje gjøre det jeg å. har en 3510i hvor tastaturet er ødelagt, men skjermen er ok. Dette er riktignok med phillips display, og på 3510i er det epson Men skal prøve å se åssen det går. her er displayet tatt fra en 3310 det er lenge til jeg skal gjøre det uansett Endret 12. september 2004 av illvit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå