KennethJS Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Er det mange her som spiller Cod eller? Kanskje vi kunne spilt litt en dag? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har lånt det vekk, men skal ikke se bort i fra at jeg blir med så snart jeg får det igjen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvis det er call of duty du prater om så er jeg med Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Sjekk ut http://www.5thss.com Vi holder på å bytte til ny server, så ip'en på både cod og mohaa blir forandret om noen dager. Endret 6. september 2004 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hei Jeg spiller CoD, Spiller i klanen Unnamed. #unnamed.cod(www.cod-unnamed.tk) Spiller for d meste på Catch Gamer sine servere:) www.catch-gamer.no, håper flere kommer å spiller der, da serveren er god, men det er litt lite folk som spiller cod i norge tror jeg:) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 sadogoat: Hvordan spiller dere? Seriøst? Halvseriøst? eller bare for morro men med skikkelig team play? lurer på om jeg skal søke Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Spiller en del. Mest på bagdadcafe og DDT serverene(swe). Er med på å spille Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) jeg er med når United Offensive kommer!!! Endret 15. september 2004 av [PsyFly] Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 sadogoat:Hvordan spiller dere? Seriøst? Halvseriøst? eller bare for morro men med skikkelig team play? lurer på om jeg skal søke Vi spiller for morro, men prøver å kjøre skikkeli team play ja;) Nye da så litt nabbs på Taktikk å sån:P, blir vell. Ah gleder meg til United Offensive!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Herlig det er akkurat noe sånt jeg vil bli med på. Har sendt en mail allerede :-) Og CoD:UF ligger i postkassa mi neste uke håper jeg Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ah gleder meg til United Offensive!! Ja du har noe å glede deg til. Meget bra Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ah gleder meg til United Offensive!! Ja du har noe å glede deg til. Meget bra Har du prøvd det? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 ja har testa det. Veldig bra, men alt for kort singleplayer. Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ja har testa det. Veldig bra, men alt for kort singleplayer. hmm, hævla kjipt a! trudde det var endel SP jeg...to cd'er å greier, men nei da! har jo alltids MP å meske meg med da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå