Scient Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hei hopp folkens Hvor store minnebrikker (MMC) støtter N7610? Er 512 mb maks? Eller er det mindre? Mange spørsmål, enkle svar Takk for oppmerksometen Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 512MB vil garantert funke. Lenke til kommentar
Scient Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 ok, takk for det raske svaret. Men er det noen som vet 100% sikkert om det funker. Dette er litt viktig ettersom jeg ikke vill bruke penger på noe som evt. ikke fungerer. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) 512MB vil garantert funke. Nei. Mobilen støtter ikke MMC i det hele tatt, men mindre du opererer i den, og selvfølgelig mister all garanti. Mobilen støtter kun RS-mmc. De største RS-MMC på det norske marked er 256 mb. Endret 3. september 2004 av arehei Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Jeg visste ikke at RS-MMC på 512MB hadde kommet? Eller har du tenkt å bruke vanlig MMC? Edit: Arehei: daaaaaah. Jeg veit jo det. Nå nevnte han ikke noe om RS-MMC eller vanlig MMC, og da regnet jeg med at han mente RS-MMC siden det er det 7610 bruker. Det går forresten an å bestille fra utlandet. Så jeg tror nok at den støtter RS-MMC på 512MB. Endret 3. september 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
Scient Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Ok, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå