_Ferrari_ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg har bestilt et SMC EZ Conecct Wireless G Cardbus 54 Mbps 802.11g PCMCIA kort og en CNet Wireless Router 11 Mbps 802.11b 4 port switch. Det jeg lurte på er om disse kommer til å funke sammen. Har ikkeno peiling på hvodan detter fungerer, så grunne til at jeg lurer er at det er forskjellig sånn tall: altså 802.11g på kortet og 802.11b på routeren! Takker for svar Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 802.11g er 54 mbps og 802.11b er 11 mbps. det betyr at du ikke får mer enn 11 mbps siden du ikke har en ruter som støtter mer Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 OK. Det var fint. Er det vanskelig å sette opp? Har aldri gjort noe sånt før. Er det veldig komplisert liksom? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg har ikke hatt noen problemer med å sette det opp før.. har satt opp noen.. så¨tror det skal gå greit Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Okei! Tusen takk for svaret! Det følger vel med bruksanvisning tenker jeg! Påvirker det mye på hastigheten om jeg skal ha en datamaskin i stua, mens routeren står etasjen over? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 ikke hvis det er bra signaler Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Nå har jeg fått utstyret, koblet opp, og det står at trådløs nettverkstilkobling er koblet til. Men jeg kommer ikke på internett! Hva er feil da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå