rockybalboa Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg har bestillt ip telefon adapter fra telio. trodde det var bare å plugge i så ordnet alt seg, men så enkelt var det nok ikke. Og siden jeg har innebygget router i modemet fra firstmile og wlan med innebygd router skulle ikke dette være så enkelt. Ringte support og fikk greie på at dem ikke hadde noe bra erfaring med 2 routere. Det er imdlertidig ikke aktuellt å fjerne wlan'et. Derfor er ip telefoni noe man bør vente med spør du meg. Til det kommer noen bedre løsninger. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvorfor bør det vente med fordi det ikke er så enkelt for deg? Funker optimalt for meg, har aldri hatt noen problemer med Telio, har hatt de i 4 mnd nå. Men nå har jo jeg bare en router da. Lenke til kommentar
picko Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Du kan jo: 1. Selge wlan-ruteren og kjøpe deg et access point. 2. Bruke kun wlan-ruteren? - (Vet ikke hvordan oppkoblingen til firstmile fungerer). 3. Hvis du må benytte ruteren til firstmile for å koble opp, så kan du sjekke om det finnes noen passthrough-funksjon på den... Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 nå har jeg endelig fått opp det trådløse nettet. Da skal jeg neimen ikke selge det. jeg må gå igjennom firstmile modemet og til wlan routeren. er ikke accesspoint og wlan router det samma a. Eller innebygget mener jeg. Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 jeg har akkurat fått mail fra telio om at det er feil på en rekke av adapterne dem har sendt ut. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 nå har jeg endelig fått opp det trådløse nettet. Da skal jeg neimen ikke selge det. jeg må gå igjennom firstmile modemet og til wlan routeren. er ikke accesspoint og wlan router det samma a. Eller innebygget mener jeg. Det er ikke det samme nei. Et accesspoint er i praksis en trådløs hub. Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Etter nesten en måned med mas hver eneste dag har telio fått ut fingern og linja er oppe å går Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Etter nesten en måned med mas hver eneste dag har telio fått ut fingern og linja er oppe å går Å herregud . Når jeg hører om kunder som deg er jeg skjele glad jeg ikke jobber i kundeservice. Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 hvorfor er du det din svake person Lenke til kommentar
geronimo_nn Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 [quote]hvorfor er du det din svake person[/quote] Er litt enig med begge; Kundesupport er til for å brukes, men hver dag i en mnd er vel litt ekstremt... Uansett, jeg sliter og litt med ip-telefonen. Jeg kjører trådløs analog telefon gjennom en 3com router/aksesspkt med Telio. Sliter med at lyden blir veldig metallisk av og til. Oppkoblingen når jeg ringer stemmer ikke alltid heller. Men ip-telefoni er jo bare på beta-stadiet forsåvidt så... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Etter nesten en måned med mas hver eneste dag har telio fått ut fingern og linja er oppe å går Hvordan var du i telefonen da du ringte de a? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Telenor skal lansere IP-telefoni rundt nyttår. Blir spennende å se hvilke løsniger og priser de kommer med. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hmm, dette er forum for mobiltelefoni og pda, ikke fast eller ip teleoni som Telio. Har Telio selv og er kjempefornøyd (ingen problemer enda). Men Telio har eget forum da som du sikkert får svar i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå