Skabbfot Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har hatt dette bilde ei stund og tenkte jeg skulle dele det med dere.. O_O Skriveleif.. hehe Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ja, den er old, men uansett. Morsom fortsatt. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Der man endrer passordet i Windows er det også skrivefeil... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 mhh.. det er derfor jeg holder meg til en engelsk utgave av windows.. så man slipper de idiotiske skrivefeilene man finner i de norske utgavene Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 ..Pluss at det et eller annet sted står x minutters remaining Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Der man endrer passordet i Windows er det også skrivefeil... er det? Uuh må gå å se hehehe Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Mener du dette? flauuuut hehehe Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Helt villt.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Helt villt.. ...Nei. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg synes windows blir helt umulig å forstå med alle de stavefeilene. Det blir rett og slett for mye for meg. "Eg sjønne ik no". pat... par, hva kan de mene med det? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Skriveleif i windows er jo gøy. Hohoho :!: Windows XP på samisk eller nynorsk høres spennende ut forresten:p Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 et pat tge(tre) munutter ja Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har ikke merket noen leifer i min engelske versjon av xp pro. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 :!: bare 11 åringer som sitter og lager winxp Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) :!: Merkelig at det ikke er fikset av noen oppdateringer..... men ellers litt morsomt å se at også 11-åringer han skrive feil... :!: Endret 4. september 2004 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
Gone Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 De har ikke like avanserte tastatur-skills som oss nerder. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 mhh.. det er derfor jeg holder meg til en engelsk utgave av windows.. så man slipper de idiotiske skrivefeilene man finner i de norske utgavene Er ikke SÅ mange skrivefeil i den norske windowsen at jeg hadde giddet å bytte til den engelske pga av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå