Johannes_90 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Hei! Jeg har skaffet meg et ASUS GeForce FX 5900 V9950 skjermkort, og hadde tenkt å overklokke det litt. Med installasjons cd'n fulgte det med et program som het ASUS SmartDoctor som du kan bla. bruke til å overklokke. Maks. verdiene på overklokking der er: Engine: 425 (MHz) Memory: [DDR] 740 og default instillingene er: Engine: 400 (MHz) Memory: [DDR] 702 Så det jeg lurer på er hvor mye det er trygt å overklokke det Jeg har 3 kabinettvifter, 1 PSU vifte, 1 CPU vifte og en vifte for skjermkortet, hvis det har noe å si. EDIT: uff så trege folk er - ingen som er på kl 16:22 nå om dagen, nei Endret 3. september 2004 av Johannes_90 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Å forvente svar på minuttet er vel å ta i litt? Men det finnes ingen fasit på hvor langt du kan overklokke, du må bare prøve deg frem. Overklokk helt til det kommer artifacts. Det kan du sjekke i bla. 3dMark03 (finnes på www.futuremark.com ). Angående overklokking vil jeg anbefale deg å bruke coolbits -reg fila, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Johannes_90 Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Å forvente svar på minuttet er vel å ta i litt? Men det finnes ingen fasit på hvor langt du kan overklokke, du må bare prøve deg frem. Overklokk helt til det kommer artifacts. Det kan du sjekke i bla. 3dMark03 (finnes på www.futuremark.com ). Angående overklokking vil jeg anbefale deg å bruke coolbits -reg fila, enkelt og greit. og hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) www.fuckinggoogleit.com Edit: Finner du det fortsatt ikke? http://www.overclockers.com.au/techstuff/a_coolbits/ Endret 3. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå