Konto brukes ikke Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Er ute etter et program/db for å registrere problem, der man har muligheten for å få ut en statistikk over problemene.(+utskrift) Da kan man enkelt se over tid hvilke problem som repeterer seg ofte og da har man det på svart/hvitt fakta og det blir ikke bare synsing. (Enklest mulig program egentlig) La oss si det er en skole. Man får beskjed om at ingen kommer ut på nett. (altså ikke så nødvendig med kundebase) og vi får beskjed personlig eller tlf, så vi skriver inn problemet. (andre skal altså ikke gjøre dette, så web system er ikke ønsket) Vi løser problemet og skriver inn løsning på den aktuelle saken. (greit med mulighet for å sette hvem som utførte/løste problemet, men ikke nødvendig) Filtermuligheter bør være med. Har lett endel og det som virker enklest og greit nok er dette fra Leigh Business Enterprises Ltd. (gratisversjonen) Greit nok er jo ikke det samme som godt nok , så jeg håper det er noen som vet om andre som passer mitt behov. På forhånd takker jeg for alle tips! ps: kunne jo laget et selv i access, men det tar for lang tid hvis jeg skal få det slik jeg vil ha det og mine grunnkunnskaper på området er nok gått litt i glemmeboken. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Virkelig ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hvor mange penger er du, eller din bedrift villig til å bruke på en helpdesk/servicedesk løsning? De eneste jeg har vært borti er Service Desk fra Computer Associates, men det er ganske dyrt. mvh Pantera Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Egentlig ingenting, da jeg med flere skal drifte et sted i læringsøyemed, så her tjener vi kr 0,-. Selvfølgelig vil vi prøve å drifte best mulig og da er en viss oversikt alfa omega. Noen få kroner kan vi vel være villig til å bruke, men det er få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå