Gå til innhold

Telehor! Avgifter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote:

On 2002-05-06 18:14, Tåka skrev:

Er det noen som har hørt at Telenor skal begynne å ta betalt etter hvor mye du bruker ADSL linja i løpet av sommeren? Da bytter jeg til et annet selskap!!!

garrettl.jpg

JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!

I LIKE THIS DO YOU?->

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-05-06 18:15 ]</font>

Har bindigs tid til 20.2.03,Eg håper d ikke d gjelder meg vist de begyner å ta betalt for hvor mye du laster ned,D er dyrt nok med 550kr
Lenke til kommentar

Tror ikke TELEHOR kommer til å ha så j<ævla mange kunder igjen på internett siden hvis de innfører den avgiften på bruk av ADSL også, det irriterer meg at slike selskaper aldri kan få nok penger skall alltid prøve å flå folk den helvetes Hermansen!!!

garrettl.jpg

JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!

http://9974.rapidforum.com/

I LIKE THIS DO YOU?->http://www.nacho-man.org/idiot/

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-05-07 04:08 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-07 09:18, zoneman skrev:

Jeg som fremdeles sitter med isdn synes det er laterlig bare det at de fortseter med tellerskrit på isdn fordi de ikke akkurat gir de som ikke kan velge adsl noe valg.

Føler med deg. Har samme problemet selv. Isdn er noe møkkete pokkers dritt! Jeg blir sinna.. :evil:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-07 09:18, zoneman skrev:

Jeg som fremdeles sitter med isdn synes det er laterlig bare det at de fortseter med tellerskrit på isdn fordi de ikke akkurat gir de som ikke kan velge adsl noe valg.

Uff. Er i samme situasjon. Sliter med ISDN, vil så gjerne ha ADSL (men ikke fra Telehor). For min del har jeg tenkt til å dra i gang en underskrifts-kampanje i bygda! Så får jeg velferdsforeninga til å sende ut brev til folk og slikt, hvor den anbefaler dem å sette seg på interesselista til Telenor..

Det er jo ikke forpliktende å sette seg der. Det bare viser at man viser litt interesse.. Så hvis hele bygda hadde satt seg der, hadde Telenor giddi å mekka sentralen, og de som virkelig vil ha ADSL kan få det! :smile:

Lenke til kommentar

Joda, men for det første har forbrukerombudet vist seg ganske maktesløse tidligere, og da i saker mot langt mindre mektige selskaper enn Telehor, for det andre forsto jeg hermansens utspill som en framtidsplan, ikke et tiltak som skal settes i gang straks. Mulig at jeg misforsto, men om Telenor velger å gjøre dette om noen år ser jeg ikke at punktene forbrukerombudet kan stoppe dem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...