Klyngve Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg installerer SP2, og ender opp med at maskinen kræsjer under oppstart. Det hjelper IKKE å bruke safemode, eller noen andre alternativer. Jeg ender rett og slett opp med bare Et alternativ: formatere og installere på nytt (eventuelt starte opp et annet OS, som jeg ikke har installert for øyeblikket). Et lignende problem, men det virker ikke som om det er helt det samme, er for de som har AMD-64bits versjoner eller bruker mpeg***.sys driver eller noe sånt, som visstnok etter en artikkel fra windows fører til at maskinen restarter før oppstart. Men da skulle det gå an å starte i safemode (som det jo ikke går for meg). Jeg regner med det må være noe hardwarerelatert, men aner virkelig ikke hva. Har omegadrivere til ati radeon 9000 kort. Har en dvd-rom. Har daemontools installert. Hjelp? *ynkelig skrik i mørke* (forsåvidt så er ikke denne oppdateringen SÅ viktig, men det er jo alltid greit å kunne ha en fullt oppdatert system). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå