Gå til innhold

1557 vs cl 56


kri84

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 1557 og har etpar ting jeg er lite fornøyd med:

 

 

1. Svært dårlige hengsler, skjermen kan vippes 2.5cm frem og tilbake uten motstand

 

2. Dårlig utførelse av den nederste delen nedenfor tastatur, det går i bølger og resulterer i striper på skjermen

 

3. Skjermen ligger for nært tastatur, dette resulterer i merker fra tastene på skjermen.

Lenke til kommentar

CL56 = Zepto 4200?

Zepto fikk jo endel god omtale i fjor, mht service.

Men av en eller annen grunn har det vært lite blest om firmaet i det siste.

(eller det er jeg som ikke har fulgt så mye med).

Har ikke sett så nøye på priser osv. Selv betaler jeg heller litt mer hvis et firma ser ut til å yte bra service. Når det gjelder konfigureringsmuligheter så det bra ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Bråker den f.eks. mye hvis du spiller doom 3 i noen timer?

Det må du nesten regne med. Har du den på fanget mens du spiller, kommer du til å gjøre deg selv impotent, med et hav av støy i bakgrunnen.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Intrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest litt rundt omkring: CL56 er en noe flottere maskin. Den er mer solid bygget (for å sette det på spissen: mindre bøyelig lokk, bulet tastatur, skranglete hengsler og denslags). Den har bedre kjøleløsning og er mer stillegående. (Din Side ga den 10/10 mht støy!). Det er en nyere maskin, og den er derfor mindre kjent. Begge maskinene leveres med samme skjermstørrelse, samme type prosessorer og grafikkkort osv, og tilhører altså samme kategori. Men det er forskjellige maskiner, laget av forskjellige fabrikker, dvs Aopen og Compal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...