TeddyErt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 er det noen som har erfaringer med hovrdan digital impuls er på service? Tenkte muligens å handle derfra... Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=277510&hl= Jeg sier ikke mer - gjør deg opp din egen mening Lenke til kommentar
Larsis Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Nå må du Tronaldo gi deg med dette. Saken din har helt sikkert to sider, og det er lavmål å holde på slik. Selv har jeg bare gode erfaringer med D.I og E.E, og min oppfatning er også at andre har det. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Larsis: Hvorfor skal han gi seg? Trådstarter spurte om noen som hadde erfaring med servicen til DI, og da svarte Tronaldo. Er det plutselig galt nå? Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Både jeg og bekjente har hatt dårlig erfaring angående retur av defekte produkter fra Digital Impuls. Edit: Digital Impuls i OSLO. Endret 3. september 2004 av DaXi Lenke til kommentar
Larsis Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Å referere til en sak hvor bare fler og fler hiver seg på bare for å støtte hverandre synes jeg ikke noe om. Greit nok, Tronaldo fikk muligens dårlig service,men jeg er ikke for noen svertekampanje mot D.I av den grunn. Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Min kommentar er helt uten om hva *Tronaldo* mener og sier. Dette er kun egen erfaring. Har ikke engang lest *Tronaldo* sin tråd. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg kan ikke se at det er en svertekampanje. Han sier jo sjøl at trådstarter kan gjøre opp sin egen mening. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 brodern har kjøpt laptop derfra for 1år sia eller noe, den har blitt ødelagt flere ganger, en gang knakk cd-rommen, og de fiksa det(det var hans feil og han sa ifra til dem om det, men de fiksa det uansett, gratis) Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) det var ikke mange som hadde noe positivt å si Jeg er på jakt etter en compal cl56, og det eneste jeg vet om som selger dette i norge er whitebox og DI. Noen som vet om andre steder som har dette? Jeg hadde tenkt til å bruke butikken i Oslo, men må si at dette ga meg noe å tenke på... Endret 3. september 2004 av TeddyErt Lenke til kommentar
wanka Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kan ikke si noe annet enn at jeg er kjempefornøyd med digitalimpuls (oslo). Har handlet en del der (bl.a. pcen jeg bruker på jobben). Lenke til kommentar
kdog Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 det var ikke mange som hadde noe positivt å si, faktisk ingen.... Lufen Skrevet 03/09/2004 : 16:00 brodern har kjøpt laptop derfra for 1år sia eller noe, den har blitt ødelagt flere ganger, en gang knakk cd-rommen, og de fiksa det(det var hans feil og han sa ifra til dem om det, men de fiksa det uansett, gratis) Kan ikke fatte annet en at dette er positivt?? at et produkt går i stykker mye er enten bruker eller produsentens feil. i alle fall ikke butikken. Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 beklager, leste nok litt for fort igjennom. Poenget er uansett at det er en del som har negative erfaringer. Lenke til kommentar
qingan Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Virker som om Digital Impuls Trondheim har et langt dårligere rykte enn Digital Impuls Oslo. Bor selv i Oslo, og vært et par ganger på DI, og de har vært veldig hyggelige (har selv ikke fått noen problemer med ting jeg har kjøpt der, men noen venner som har hatt problemer har fått tingene sine fikset kjapt og greit av DI..) Lenke til kommentar
Hurra Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Min erfaring: Digital impuls i Oslo er meget gode på kundebehandling/behandling av reklamasjoner. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kan ikke si noe negativt om DI Trondheim pga at jeg ikke har hatt returer med de og de gangene jeg har vært innom så har det vært en god plass å handle. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Å referere til en sak hvor bare fler og fler hiver seg på bare for å støtte hverandre synes jeg ikke noe om. Greit nok, Tronaldo fikk muligens dårlig service,men jeg er ikke for noen svertekampanje mot D.I av den grunn. Er ikke meningen å svartmale dem helt, men istedet for å skrive hele historien igjen pastet jeg bare linken. Litt enkel løsning kanskje, men det var travelt på jobb i dag. Det skal i skuffelsens navn nevnes at det var synd at det ble som det ble for jeg synes butikken så skikkelig fin ut og kabinettene som var oppstilt (det var MANGE!) fikk meg til å sikle godt. En erfaring er dog en erfaring og eneste måten å få en på er å prøve; kanskje er du heldig? *Tronaldo* Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Tråden flyttes fra "Bærbare datamaskiner" til "Webshoperfaringer" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå