Gå til innhold

digital impuls erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det var ikke mange som hadde noe positivt å si

Jeg er på jakt etter en compal cl56, og det eneste jeg vet om som selger dette i norge er whitebox og DI. Noen som vet om andre steder som har dette?

Jeg hadde tenkt til å bruke butikken i Oslo, men må si at dette ga meg noe å tenke på...

Endret av TeddyErt
Lenke til kommentar
det var ikke mange som hadde noe positivt å si, faktisk ingen....

Lufen Skrevet 03/09/2004 : 16:00

brodern har kjøpt laptop derfra for 1år sia eller noe, den har blitt ødelagt flere ganger, en gang knakk cd-rommen, og de fiksa det(det var hans feil og han sa ifra til dem om det, men de fiksa det uansett, gratis)

Kan ikke fatte annet en at dette er positivt?? at et produkt går i stykker mye er enten bruker eller produsentens feil. i alle fall ikke butikken.

Lenke til kommentar

Virker som om Digital Impuls Trondheim har et langt dårligere rykte enn Digital Impuls Oslo.

Bor selv i Oslo, og vært et par ganger på DI, og de har vært veldig hyggelige (har selv ikke fått noen problemer med ting jeg har kjøpt der, men noen venner som har hatt problemer har fått tingene sine fikset kjapt og greit av DI..)

Lenke til kommentar
Å referere til en sak hvor bare fler og fler hiver seg på bare for å støtte hverandre synes jeg ikke noe om.

Greit nok, Tronaldo fikk muligens dårlig service,men jeg er ikke for noen svertekampanje mot D.I av den grunn.

Er ikke meningen å svartmale dem helt, men istedet for å skrive hele historien igjen pastet jeg bare linken. Litt enkel løsning kanskje, men det var travelt på jobb i dag.

Det skal i skuffelsens navn nevnes at det var synd at det ble som det ble for jeg synes butikken så skikkelig fin ut og kabinettene som var oppstilt (det var MANGE!) fikk meg til å sikle godt.

En erfaring er dog en erfaring og eneste måten å få en på er å prøve; kanskje er du heldig?

*Tronaldo*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...