DesertGlow Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 TEST: Fujitsu HandyDrive Alle harddisker er ikke nødt til å tilby ekstremt høy ytelse eller enorm lagringskapasitet. Noen er rett og slett bare svært hendige. Fujitsu HandyDrive tilhører denne kategorien. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Den var snodig=) fikk lyst på en sånn Fin test! Endret 3. september 2004 av Troy Henrik Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Kjøpte meg et eksternkabinett til min gamle 2,5" disk da jeg kjøpte ny disk til laptopen min. Det er en veldig enkel og praktisk løsning siden den tar støm gjennom USB kontakten. Når jeg skal til noen og ikke vil ta med laptopen kan jeg enkelt putte 40 GB i lomma. 2500 var dyrt. Det er billigere å kjøpe en 2,5" disk på 80GB og et kabinett hver for seg. Endret 3. september 2004 av Lættis Lenke til kommentar
viggo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Hvilke eksterne 2,5" kab får strøm via usb? Edit: 400 Innlegg Endret 5. september 2004 av viggo Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvor får man kjøpt slike kabinetter som man kan ha "vanlige" HDs i og bruke de som eksterne? Har lett, men finner bare veldig forvirrende produktbeskrivelser i obskure webshops. :/ Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 På det fleste bærbare har man vel bare 4-pins firewire slik at man allikevel trenger eksern strømforsyning om man ønsker å gå for firewire-versjonen. Ellers var prisen litt vel "elkjøp" ja... Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvor får man kjøpt slike kabinetter som man kan ha "vanlige" HDs i og bruke de som eksterne? Har lett, men finner bare veldig forvirrende produktbeskrivelser i obskure webshops. :/ Her ha du et godt utvalg fra komplett.no Eksterne kabinetter for harddisker i forskjellige størelser Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvilke eksterne 2,5" kab får strøm via usb? Edit: 400 Innlegg Dette fks Zynet harddiskkabinett 2.5" IDE ,aluminium, USB 2.0 Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Takker, Lættis. Hvorfor har det seg slik at du *aldri* finner det som ligger rett under nesa di? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå