colakork Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jaja. topic sier hva jeg gjorde. problemet her er at da jeg skrudde av maskinen for så å starte den opp dagen senere, kom den ikke langt.. Den stopper på den helvettes loading menyen, ingenting går, ikke engang safety mode fungerer.. heller ikke gå tilbake til senest fungerendes konfigurasjon. Det stopper på den loading menyen, den uten farger bare en loading bar. Stopper på starten, og sier no tull om at C:\Windows\System32\config er fucka. Takker faen for den kazaa lite codec pack ass... Siste gangen for meg iaffal. Noen som har vært borti dette før? Noe jeg kan gjøre?? Jeg prøvde å kjøre windows 2000 cden og velge repair, men da krever den en diskett med et eller annet på, som jeg tviler sterkt på at jeg har... kjøre repair var ihvertfall et råd som stod under feilmeldingen. woho, nesten ny rekord det, windows gått til helvette etter 2 dager og bare steam installert.. dette ER pga codec packen, er jeg 99% sikker på. Var den eneste tingen jeg installerte den dagen. Tror dette skal være riktig forum da.. eller..? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kunne vel nesten postet under Windows, men men.... Uansett tviler jeg litt på at codec pakken er grunnen i seg selv, pakken er god den. Men den (og andre lignende) kan by på problemer om du har installert codecs fra før. Hva annet har du installert? Fullt oppdatert (WinUpd og ANTV)? Hvilken diskett er det Win2k spørr etter? Skal ikke vere nødvendig med noen diskett der. . . Lenke til kommentar
colakork Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Jeg tror jeg hadde alle de seneste oppdateringene. Men ikke antivirus enda. Men når jeg trykker repair greia på den første menyen når man booter fra win2k cden, så står det at jeg trenger en diskett med noe gjenopprettingsgreier. mods får bare flytte denne hvis den er feil.. sorry for det, isåfall.. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 tok vist feil, det står at "Windows 2000 could not start because the following file is corrupt or missing. C:\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM You can try fix this problem by booting the windows 2000 diskett or cd-rom. Select 'r' at the first screen" Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 tok vist feil, det står at "Windows 2000 could not start because the following file is corrupt or missing. C:\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM You can try fix this problem by booting the windows 2000 diskett or cd-rom. Select 'r' at the first screen" Hmmm.... mappe-/diskfeil... Fikk du reparert installasjonen? Kjør en disk sjekk når du kommer igang igjenn, bare for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå