PantZman Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hei! Jeg har en venn som har et [url="http://www.creative.com/products/product.asp?prodid=9139"]Creative 3D Blaster 5 FX 5900 Ultra[/url] (256mb version). Han lurer på om han kan flashe bios eller klokke kortet noe serlig. Kan ikke finne noe om det på forumet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kan flashe det til 5950 Ultra. Overklokkes kan det sikkert, bare kjør coolbits.reg fila og prøv deg frem... Kjør 3dMark03 eller noe for å sjekke etter artifacts. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 har du en link eller to til det han trenger? han er ganske newbie Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Da vet ikke jeg hvor lurt det er å tulle med sånt. Man mister alle garantier, og det kan godt hende skjermkortet aldri starter igjen etter flashingen... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 er det noe vanskeligere enn med ATI 9800 og x800 korta? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Akkurat samme måten. Lenke til kommentar
HenningA Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 eeeee høm, newbie er ej vel ikke visst du hadde en link til den flash fila så hadde det vert bra Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 http://www.madshrimps.be/forums/showthread.php?threadid=3785 Les litt der, eventuelt søk på google. Men jeg tror det meste skal stå det. (Er lat, orker ikke forklare ) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 eeeee høm, newbie er ej vel ikke jo, ybernewb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå