PacAnimal Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Mulig dette er litt off topic.. men handler da om cd-r mer eller mindre.. Anyway: Jeg har stappet sammen en cd med massevis av møl på. Når jeg setter den inn i en maskin som har autorun på, åpnes explorer for å vise innholdet på cd'n. Jeg har prøvet med forskjellige ting som "open=""" og "open=" uten positivt resultat. Jeg vil at cd'n bare skal stappes inn i cd-rommen og holde kjeft til jeg ber om den, selv om autorun er på i Windows. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Knekker CDn i to og brenner en ny en, men brenner ikke en cd med autorun funksjon på denne gangen. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Uten autorun driver windows og maser om hva som skal gjøres, fordi den inneholder forskjellige typer filer eller noe kødd. Ikke en bra løsning. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Dere vil lese denne posten. Dere vil hjelpe denne fyren. *veiver med handa, jedi style* Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har ikke med autorun.inf å gjøre. Det har med måten Windows XP er lagt opp på. Du må deaktivere hele eller ihvertfall deler av autorun om du ikke vil ha noe opp når du putter i plata. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 og autorun.inf kan ikke gjøre noe med det? urk. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hva med å holde inne knappen " shift " mens du mater inn cd-en, og holder knappen inne en stund til den har fått "loada" seg ferdig? Da slipper man autorun iallefall. Blir vel ikke helt det du sikter til kanskje Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 autorun.inf OPEN=c:\windows\explorer.exe Aner ikke om det funker, bare tenkte en tanke jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå