tigergutten Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Klassifiserer dette selv som søppel, fordi matte = junk... derfor denne posten her. Noen som har et program til TI-89 som kan bestemme Laplace transformer?? (både vanlig og invers).. Også intressert i alle programmer som har med rekke utvikling og konvergens/divergens.. Spanderer øl på den som finner en step-by-step til meg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) du kunne ikke ha brukt verken dette forumet, internet eller PC'n din hadde det ike vært for matte On Topic: du har ikke prøvd å søke på google da? Endret 3. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 I know, I know... Jo, har forsøkt å finne på google også... Men ikke funnet noe Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Mathematica 5.0 til PC løser ihvertfall stort sett alt som er løselig. Vetikke om noe til TI kalkulatorene though, har Casio selv... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tigergutten; hva trenger du ti-89 til? trodde ti-84 hold lenge jeg.. (tihi.. er spill på den og allting.. ) btw.. flott avatar.. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Hehe, like så (din var litt kulere) Jeg har kjøpt TI-89 for lenge siden, derfor jeg bruker den... Brukte også CASIO før, men Texas er bedre... Men tilbake til topic, noen som kan hjelpe???? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Mathematica 5.0 til PC løser ihvertfall stort sett alt som er løselig.Vetikke om noe til TI kalkulatorene though, har Casio selv... Vet du om noen morsomme programmer til Casio CFX-9950GB PLUS ?? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Math is witty! Join the Mathworld society http://mathworld.wolfram.com/ Endret 3. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vet du om noen morsomme programmer til Casio CFX-9950GB PLUS ?? Har en hel haug med mer eller mindre genialt programmer. Kan finne dem en dag om du minner meg på det. Det står dessuten en del funksjoneller programmer i manualen, den på x hundre sider... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Hjelp meg! Det er jeg som har dårlig tid Matte program for Laplace på Texas anyone?? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Takker for hjelpen buskmann, men var lite step-by-step programmer der. Men fant et som virket ok.. Noen andre som vet om matte program til TI-89, helst step-by-step på: -rekker (konvergens / divergens) -laplace / invers laplace Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Vet du om noen morsomme programmer til Casio CFX-9950GB PLUS ?? Har en hel haug med mer eller mindre genialt programmer. Kan finne dem en dag om du minner meg på det. Det står dessuten en del funksjoneller programmer i manualen, den på x hundre sider... Det er bare å sende de til meg Men hvordan får jeg de over på kalkulatoren eller "lager" man de på den liksom?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ja, du må skrive inne et "script" på kalkulatoren og så kjøre det... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Die die Annette og Goophy, send pm dere to Dere ødelegger tråden min Hehe... Annette: selv har jeg bare en kabel mellom com-porten og kalkulatoren så kan du overføre akkurat hva du vil. Har også installert kalkulatoren som en simulator på pc`en, dermed kan jeg legge inn ting&tang der, for å teste de ut, så overføre det som er brukbart til den "håndholdte" kalkulatoren. Greit å ha en på pc`en også, den er endel bedre en den som følger med windows... Takker for hjelpen buskmann, men var lite step-by-step programmer der. Men fant et som virket ok..Noen andre som vet om matte program til TI-89, helst step-by-step på: -rekker (konvergens / divergens) -laplace / invers laplace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå