erikstein Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Er so-dimm brikker bakover kompatible? F.eks PC3200 til PC2700 etc? Lenke til kommentar
enl Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Er rimelig sikker på at de er bakoverkompatible med hverandre Lenke til kommentar
hart Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) De er så klart bakoverkompatible... Den andre veien derimot EDIT: jeg kjører vanlige PC3200 brikker på mitt system i PC2700 hastighet (ikke so-dimm). Ser ikke noen bakdeler med det akkurat. Kan ikke tenke meg at det skal være noe problemer med andre varianter av DDR brikker ved å la dem kjøre på lavere hastighet.... Beklager at jeg blingset litt på det jeg svarte på, så jeg kan ikke 100% sikkert si at de er bakoverkompatible... me bad Endret 3. september 2004 av hart Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Jeg var ikke sikker med slike brikker nemlig Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå