Nagel Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kan de som faktisk har denne telefonen si noe om hvor lenge batteriet holder til vanlig? Gjerne med litt info om bruksmengde. Er veldig i tvil om jeg skal kjøpe den eller ikke, pga. alt maset om dårlig batteri. Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvis du kjøper den bør du oppgradere softwaren med en gang. Før så holdt batteriet 1-2 dager. nå holder den mer normal tid for meg på 3-4 dager. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvis du kjøper den bør du oppgradere softwaren med en gang.Før så holdt batteriet 1-2 dager. nå holder den mer normal tid for meg på 3-4 dager. Samme som meg det! Det øker Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Batteriet er ikke rått nei, men med en ny mobil blir det endel heftig bruk også selvsagt, den nyeste software oppdateringen kan kompensere noe for dette. Og dette er en mobil som det er vanskelig å legge fra seg de første dagene, min holdt ikke lenge i begynnelsen, men det ble bedre og bedre, nå har jeg den i ca 4 dager ved moderat bruk. Det er ikke allverden stand by tid på denne altså... men innholdet i denne mobilen oppveier for et mindre bra batteri Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Denne kan kanskje være av interesse? Utvidet batteritid på k700: http://www.itavisen.no/art/1304320.html?PH...f388dd1bb0b8391 Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Denne kan kanskje være av interesse? Utvidet batteritid på k700: http://www.itavisen.no/art/1304320.html?PH...f388dd1bb0b8391 Såvidt jeg forstår, er den firmwaren ikke helt ny, så det er antagelig en rekke brukere på forumet her som allerede har erfaringer med den. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Batteritiden øker etter hvert, det skjedde med min k700i. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Først holdt min i 1 dag. Men min bruker bare 45 minutter på å lade, og holder i 3 dager med lite brukt, men bare 2 med middel bruk. Men jeg er usikker på om det er pga av at jeg ikke tok 24 timer ladning førwste gang. Det stod ingenting om det. BAre fire timer, så jeg gjorde det. NOen som vet om man burde ha ladet den i 24 timer først? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 er jo bare og lade ofte da Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Noen som kan gi meg et fornuftig svar på hvorfor du må levere telefonen inn for å få oppgradert dette?? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Min holder i 4 dager maks og er vel egentlig fornøyd med det Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Noen som kan gi meg et fornuftig svar på hvorfor du må levere telefonen inn for å få oppgradert dette?? De vil vel ikke risikere at folk ødelegger telefonen når man gjør det. Mange idioter ute og går. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Mulig dette Mixel, men flere av de andre store aktørene gjør jo dette. Gjør SE dette med sine andre modeller også? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Min varer i 3-5 dager Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Min varer i 3-5 dager Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 3-5 dager - er det med eller uten bruk av mp3-spiller en gang i blant? Regner med at mp3-spilleren suger batteri; noe som er ganske naturlig. Noen som bruker denne kun til å ringe/sende meldinger/surfe litt med og kan si noe om standby? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Mulig dette Mixel, men flere av de andre store aktørene gjør jo dette. Gjør SE dette med sine andre modeller også? SE har det på p900 og kommer til å få det på s700i. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 og de har det på k700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå