Gå til innhold

Skumleste film du har sett


embark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Poltergeist serien. Så den helt alene og da hadde jeg fortsatt bleier(nesten da)

Aldri vært så skremt som jeg var da.

 

Nyeste uptodate må være Phone, Dark Water, Ju-On og Eye. Herlig å se de i mørke med høyt volum og helt mørkt :dribble:

Lenke til kommentar

Haha, hvis du vil noen spesielt med dama di/ei dame en kveld ...

... så er ikke skrekkfilm veien og gå etter mine erfaringer.

Det er ikke mye sjanse hos ei vettaskremt jente som kikker mer på skyggene treene utenfor lager på sofaen enn deg for å si det sånn.

Komedie, gjerne med Meg Ryan eller noe annet brekningsfremkallende er passende da.

 

Back til topic, Halloween er geniale filmer det. Noe billig - men genialt.

Lenke til kommentar
Ja jeg vet.

Har hørt fra mange sånne bedrevitere at den amerikanske versjonen er så kommersiell og billig, men de japanske filmene er rett og slett bare geniale.

Altså - hvem er det som melker kua her? Amerikanrne eller japsene?

Ja svaret er det siste.

Bullshit!

 

Så klart er det Hollywood som melker kua. Hvorfor tror du Hollywood remaker så mange filmer nå for tiden? Det er BARE for å tjene penger. En gjeng pysete pengegriske produsenter, som ikke tør å prøve noe nytt. Så de remaker en film som allerede funker. Alle remakene de siste årene har vært av filmer som har blitt godt motatt av publikum. Da er det ingen vits å lage dem på nytt.

Hadde Hollywood vært så opptatt av å lage gode filmer, så hadde de remaket dårlige filmer, og gjort dem bedre. I stede for å lage gode filmer, mer kommersielle.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Audition anyone?

 

Begynner som en treig romantisk dramafilm. Men så sklir det ut i noen meeeget forstyrrende Lynch-aktige stemninger. Den siste delen av filmen er det mest skremmende jeg noensinne har sett... Rett og slett bare helt grusomt å se på.

Ja, har hørt om den. Har sinnsykt lyst å se den. Låner den på freddan...

Lenke til kommentar
Audition anyone?

 

Begynner som en treig romantisk dramafilm. Men så sklir det ut i noen meeeget forstyrrende Lynch-aktige stemninger. Den siste delen av filmen er det mest skremmende jeg noensinne har sett... Rett og slett bare helt grusomt å se på.

Prøv deg på Gozu (er og Takashi Miike), den har enda sykere slutt.

 

Ichi the Killer, Audition, Dead or Alive (beste åpningssekvensen ever!) er alle noen av mine favorittfilmer. Så Takashi Miike ser jeg på som en stor mann :thumbup:

Lenke til kommentar
Prøv deg på Gozu (er og Takashi Miike), den har enda sykere slutt.

Har sett den og er uenig. Grunnen til at slutten på Audition er så grusom for meg, er at han har ikke gjort noe som helst for å fortjene det der...og samtidig syns man så forferdelig syns på henne. Rent følelsesmessig så er det virkelig en påkjenning å se på det der, siden man faktisk bryr seg om begge to...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Ichi the Killer er en herlig film :D Har den på DVD, uncut såklart.

:dribble:

 

Oh my oh my. At jeg kunne glemme den. Helt rå film med en verdig plass i dvd hylla.

Den er en must

Lenke til kommentar
Prøv deg på Gozu (er og Takashi Miike), den har enda sykere slutt.

Har sett den og er uenig. Grunnen til at slutten på Audition er så grusom for meg, er at han har ikke gjort noe som helst for å fortjene det der...og samtidig syns man så forferdelig syns på henne. Rent følelsesmessig så er det virkelig en påkjenning å se på det der, siden man faktisk bryr seg om begge to...

Greit. Jeg klarte ikke å få særlig store følelser for characterene. Så.. For meg var det nesten bare en herlig gore scene :roll:

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er det noen som har sett Alien vs. Predator her?

ja har sett denn, Jeg ble Skuffet:(, denn er vell ikke noe spesielt skummel, da det er PG-13, 11 år grense i Norge? eller 15?, Du ser ikke at noen bli drept, bare noe blod som kommer flyvende inn i kamerabilde :( . Litt Surt da alle andre Alien å Predator Filmer har 18 års grense å er ganske så skummle :)

Blir faktisk 15års grense...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...