embark Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Har sett Ju-On: The Grudge nå, og den var ikke direkte skummel da. Den var litt creepy, og jeg likte ikke helt den lyden som kom av og til. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 ok, da er den kanskje ikke verd å se... (men jeg må jo se den fordi...) men en kamerat av meg er veldig fan av den filmen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 definitivt -The Ring -BlairWitch project de ER skumle Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) For lenge siden så jeg en film som het "Scanners" Jeg husker at den var skikkelig ekkel, den handlet om noen slemminger som med telepati fikk folks hoder til å eksplodere!! Husker at den gjorde et voldsomt intrykk, siden det var en av de første voksenfilmene jeg så på video.. Endret 15. oktober 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Er det noen som har sett Alien vs. Predator her? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Uff...fyttehelvete som den filmen suger Det var det jeg tenkte meg. :!: BTW: Om et år eller noe sånt kommer det en ny Politiskolen-film... Blir den bra eller? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 The Thing (Shrug ) In the mouth of madness Alien From dusk till dawn (jeg visste ingenting om den da jeg så den første gang. Satt med haka ned på knærne å lurte på hva som skjedde) The shining (var skeptisk til alle heiser som åpnet seg i lange tider) It (kun del 1) Evil Dead 2 (kjøpte den i england på 80 tallet) Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Er det noen som har sett Alien vs. Predator her? ja har sett denn, Jeg ble Skuffet:(, denn er vell ikke noe spesielt skummel, da det er PG-13, 11 år grense i Norge? eller 15?, Du ser ikke at noen bli drept, bare noe blod som kommer flyvende inn i kamerabilde . Litt Surt da alle andre Alien å Predator Filmer har 18 års grense å er ganske så skummle Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Er det noen som har sett Alien vs. Predator her? ja har sett denn, Jeg ble Skuffet:(, denn er vell ikke noe spesielt skummel, da det er PG-13, 11 år grense i Norge? eller 15?, Du ser ikke at noen bli drept, bare noe blod som kommer flyvende inn i kamerabilde . Litt Surt da alle andre Alien å Predator Filmer har 18 års grense å er ganske så skummle Faen! Har sett frem til den filmen!! Digget alle alien/predator filmene.. (ikke predator 2 da..) Skumleste film er vel Alien1!! Endret 16. oktober 2004 av Prebo Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Men noen som har sett Chikushin Ari (1 ubesvart anrop) her? Så den i helga, veldig god film! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Taking Lives. Skvatt sykt et par ganger når jeg så den Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Taking Lives. Skvatt sykt et par ganger når jeg så den Var den god? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Skvatt et par ganger under Villmark. (Så den midt på natta 'på en hytte langt ute i hutta-heita) Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 The ring på kino så den også på kino *grøss* Lenke til kommentar
Enviro Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Som det er nevnt her har det ALT å si hvordan settingen er. Blir nå anna å se film på kino eller på et surroundanlegg med sub, rumperistere og projektor enn på et 25" mono-TV i dagslys. MEST skremmende: Blair Witch Project Nr.2: The ring Begge på kino vel og merke. MEN, jeg synes det skumleste er å spille et skummelt dataspill på et bra anlegg. Sånn som dette (Off topic) Lenke til kommentar
Izor Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) The ring IT Må i tillegg nevnes at jeg HATER skrekkfilmer, takler det bare ikke. Må se dem når jeg først gjør det, men burde vel helst ikke ha gjort det... OT MEN, jeg synes det skumleste er å spille et skummelt dataspill på et bra anlegg. Sånn som dette (Off topic) Synes spillet ble forferdelig forutsigbaret etter et par timers spilling, og kanskje noen av det mest bortkastede timene i mitt liv. Endret 22. oktober 2004 av Izor Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Villmark var f*cking scary da jeg så den, satt helt alene i huset i det største og mest åpne rommet, bekmørt ute, midt på natta og headset. Skummelt: Ja Kommer ikke på noe annet i farten, men syns "Skumleste filmopplevelse du har hatt" ville passet bedre, som presisert har settingen mye å si for opplevelsen... EDIT: Fakkings mange leifer da Endret 22. oktober 2004 av So Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Syntes Scary Movie 3 var litt skummel når jeg så den på kino ( er lettere lettkremt ) :!: :!: Synes 28 dager senere var skummel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå