Gå til innhold

Skumleste film du har sett

embark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Thing (Shrug :cry: )

In the mouth of madness

Alien

From dusk till dawn (jeg visste ingenting om den da jeg så den første gang. Satt med haka ned på knærne å lurte på hva som skjedde)

The shining (var skeptisk til alle heiser som åpnet seg i lange tider)

It (kun del 1)

Evil Dead 2 (kjøpte den i england på 80 tallet)

Lenke til kommentar
Er det noen som har sett Alien vs. Predator her?

ja har sett denn, Jeg ble Skuffet:(, denn er vell ikke noe spesielt skummel, da det er PG-13, 11 år grense i Norge? eller 15?, Du ser ikke at noen bli drept, bare noe blod som kommer flyvende inn i kamerabilde :( . Litt Surt da alle andre Alien å Predator Filmer har 18 års grense å er ganske så skummle :)

Lenke til kommentar
Er det noen som har sett Alien vs. Predator her?

ja har sett denn, Jeg ble Skuffet:(, denn er vell ikke noe spesielt skummel, da det er PG-13, 11 år grense i Norge? eller 15?, Du ser ikke at noen bli drept, bare noe blod som kommer flyvende inn i kamerabilde :( . Litt Surt da alle andre Alien å Predator Filmer har 18 års grense å er ganske så skummle :)

Faen! Har sett frem til den filmen!! Digget alle alien/predator filmene.. (ikke predator 2 da..)

Skumleste film er vel Alien1!!

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Som det er nevnt her har det ALT å si hvordan settingen er. Blir nå anna å se film på kino eller på et surroundanlegg med sub, rumperistere og projektor enn på et 25" mono-TV i dagslys.

MEST skremmende: Blair Witch Project

Nr.2: The ring

Begge på kino vel og merke.

MEN, jeg synes det skumleste er å spille et skummelt dataspill på et bra anlegg. Sånn som dette :thumbup::D (Off topic)

Lenke til kommentar

The ring

IT

Må i tillegg nevnes at jeg HATER skrekkfilmer, takler det bare ikke. Må se dem når jeg først gjør det, men burde vel helst ikke ha gjort det... :blush:

OT

MEN, jeg synes det skumleste er å spille et skummelt dataspill på et bra anlegg. Sånn som dette  (Off topic)
Synes spillet ble forferdelig forutsigbaret etter et par timers spilling, og kanskje noen av det mest bortkastede timene i mitt liv. ;) Endret av Izor
Lenke til kommentar

Villmark var f*cking scary da jeg så den, satt helt alene i huset i det største og mest åpne rommet, bekmørt ute, midt på natta og headset. Skummelt: Ja :)

Kommer ikke på noe annet i farten, men syns "Skumleste filmopplevelse du har hatt" ville passet bedre, som presisert har settingen mye å si for opplevelsen...

EDIT: Fakkings mange leifer da :cry:

Endret av So
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...