Venerable Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Anbefales, befriende med noe annet enn "hollywood skrekk"! Nå er jo One Missed Call, Takashi Miikes mest kommers film Kommers type film eller kommers promotering? There's a difference. Kommers type film... Den hopper på spøkelse-bølgen som Japan har har pøst på med, uten å føre noe spesielt nytt til sjangeren, og den har ingen ekstreme scener som Miikes filmer ofte har. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Blair Witch var en mikke mus film, rett og slett tarvelig dårlig, skjønner ikke hvorfor alle synes den er så ille. The Shining, og badekar scenen var direkte fæl, jeg grøsser ennå The Omen og The Exorcist var også grusomt fæle, ihvertfall når du er 10-12 år gammel... Lenke til kommentar
danielR Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Min stemme går til The Changeling. Ekte 70-talls skrekkfilm på høyde med the Shining og vel så det. Anbefales på det sterkeste. edit1: link. edit2: oj, den var visst fra 1980. Men allikevel... Endret 12. oktober 2004 av danielR Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 -Første gang jeg så Deep Blue Sea på kino. -The Ring -Andre sesongen av Twin Peaks som liten gutt da den gikk på NRK -Silence Of The Lambs -Alien -Poltergeist Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har noen tips her.... må innrømme at jeg ser litt andre skrekkfilmer enn "mainstream"..... 1. Canniball Holocoast (Orginal uncut) 2. All night long 2 (Japansk) Skal oxo snart se Cannibal Ferox GLEDER MEG!!! PS: Sorry for masse stavefeil Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ser ikke så mange slike filmer, så det må vel bli Villmark og The Texas Chainsaw-massacre. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har aldri blitt så skremt av noe som av Doom 3.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har aldri blitt så skremt av noe som av Doom 3.. Bare synd det ikke er en film da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Men litt av en film det hadde blitt. Did I hear someone say David Fincher? edit: nevermind, den er visst allerede påbegynt Doom (2005) Endret 13. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 nevermind, den er visst allerede påbegynt Doom (2005) I know. Tror den blir sinnsykt phet å se på. Check out the director. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) I know. Tror den blir sinnsykt phet å se på. Check out the directors. Bartkowiak? Har ikke likt noe av det han har regissert, men som cinematographer har han mye bra (Devil's Advocate, Speed, Thirteen Days <-godfilm). Endret 13. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) (Devil's Advocate, Speed, Thirteen Days <-godfilm). Var det jeg mente. Han har baller til å gjøre ting andre ikke vil. Endret 13. oktober 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 har ikke sett den selv, men jo on (uttales hvertfall slik...). En japansk skrekk film, har hørt at den skal være temmelig skummel... (for å si det mildt) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Bare lest den første siden, og synes dette var rimelig uskremmende filmer? uansett. Fear dot com syntes jeg var ganske creepy, men veldig teit. "Audition" syntes jeg var ganske skremmende. "Hte tale of two sisters" (tror jeg den het) syntes jeg også var skummel. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har noen tips her.... må innrømme at jeg ser litt andre skrekkfilmer enn "mainstream"..... 1. Canniball Holocoast (Orginal uncut) 2. All night long 2 (Japansk) Skal oxo snart se Cannibal Ferox GLEDER MEG!!! PS: Sorry for masse stavefeil Er ikke den Cannibal Holocaus den der de folka drar på oppdagelesetur inn i amazonas eller noe? Den syntes ikke jeg var skummel, bare nasty Cannibal Ferox har jeg hørt er bra. Uansett, om folk liker "syke" filmer, så se Visitor Q. Stort mer sykere tviler jeg på at det kan bli... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Anbefales, befriende med noe annet enn "hollywood skrekk"! Nå er jo One Missed Call, Takashi Miikes mest kommers film, så jeg syns heller du burde prøve Audition eller Gozu Gozu er ikke så skummel, men slutten er en av det råeste scenene i filmhistorien! Har hørt om Gozu. Er den bra? Er det den som handler om en feit gutt eller noe? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) har ikke sett den selv, men jo on (uttales hvertfall slik...). En japansk skrekk film, har hørt at den skal være temmelig skummel... (for å si det mildt) Ju-on: the grudge. Fantastisk lite skummel. Etter man har sett den asiatiske damen som kravler ned trappen med hår foran øynene for børtiende gang, blir det bare teit. Endret 14. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå