kaiern Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ja, denne fungerer vel som "Farvoritt sang akkuratt i dag" tråden i musikk, bortsett fra at det er for hver uke da Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Fahrenheit 9/11 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Full Metall Jacket :cooler than Gandalf the Grey: Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Full Metall Jacket :cooler than Gandalf the Grey: Nei, GTG is da coolest Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 The Dirty Dozen http://imdb.com/title/tt0061578/ Likte denne filmen veldig godt! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Gozu Hadde Lynch laget en Yakuza film så ville det nok blitt litt som denne. Kjempe morsomt og med noen skikkelig syke ting som skjer. Miike skuffer aldri. Endret 3. september 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 The dirty doze, selv om jeg bare så deler av den. Moro med ''generalen'' :!: Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 pirates of the caribien Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Taxi 2 (einaste eg har sett denne veko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Gozu Hadde Lynch laget en Yakuza film så ville det nok blitt litt som denne. Kjempe morsomt og med noen skikkelig syke ting som skjer. Miike skuffer aldri. Og det var den du sa du ikke likte så godt? Jacob's Ladder. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Gozu Hadde Lynch laget en Yakuza film så ville det nok blitt litt som denne. Kjempe morsomt og med noen skikkelig syke ting som skjer. Miike skuffer aldri. I forhold til de fleste andre Miike filmer jeg har sett ja. Eneste Miike filmen som er dårligere en denne er Full Metal Yakuza, men til og med den er veldig god. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Men of Honor, eneste jeg har sett denne uka, men fy fa** for en god film! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 House 3 Syyk film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå