PoleCat Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Noen som så dette nå på onsdag 1.september, 22:30 på NRK1? Det må være noe av det morsomste jeg noengang har sett, humoren traff meg rett i rota, og jeg vil bare ha mer. Er det noen som vet hva serien heter på engelsk, og om det finnes flere episoder? Har prøvd å søke ved hjelp av den norske tittelen, men det var håpløst. For de som ikke har anelse om hva jeg snakker om, var det noen Muppets-lignende dukker, og temaet var stort sett sex. Alle snakker med en veldig engelsk aksent. Nydelig om noen kan grave frem noe til meg. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vet du når det kommer neste gang, trenger neste dato for å finne ut hva det heter på engelsk (sjekte neste onsdag kl. 22:30 å da var det ikke det iallfall ) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Vet du når det kommer neste gang, trenger neste dato for å finne ut hva det heter på engelsk (sjekte neste onsdag kl. 22:30 å da var det ikke det iallfall ) Det er derfor jeg undrer, fordi det står oppført som "kortfilm", og at det ikke er listet opp flere ganger. Kanskje det bare finnes _en_ episode. Det er også litt underlig, da jeg har sett klipp fra Blender på NRK2 fra samme serie, og de var ikke hentet fra det jeg så på onsdag. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Om du finner det ut så prøv denne tv guiden, der finner du original tittel på de fleste serier Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Furry Avenue er det vel, og det er en kortfilm, ja. Endret 3. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) http://shootingpeople.org/cards/chriswaitt Send mail til fyren som lagde den og spør om han vil lage en til. Edit: Du burde forresten se det andre han har laget, festlige greier... Endret 3. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 "Is this a dream?" - "Of course it is you prick" Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 :!: Noe av det beste jeg har sett på lange tider. Utrolig morsomt. Synd det er bare en kortfilm ja. Skulle hatt mange fler av den der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå