iron-vetle Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Skall bare ha høytalerene til gutterommet. Er det vert å spandere så mye? Lenke til kommentar
sivertxp Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Sitter og hører på Pink Floyd - Dark Side OF The Moon på mine nye z-2200 akkurat nå, og det er en drøm i forhold til mine gamle høytalere. Og de var også ganske bra.. Hvis du liker å høre på musikk finner du ikke bedre pchøytalere på markedet. ( Kanskje med unntak av Klipsch ). Så ja, det er absolutt verdt det. Faktisk vil jeg påstå at du får VELDIG mye for pengene. mvh Sivert Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Om det er verdt det kommer an på hvor mye du er opptatt av god lyd. Dette settet er nok noe av det beste du kan få til denne prisen. Så hvis du har pengene og ikke vil spandere noen tusinger til på et "ekte" stereo anlegg er det bare å løpe og kjøpe. Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Holder det ikke med en sorround pakke fra Creative. Jeg ville gått for det. mvh db Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Eller Logitech for den saks skyld.. Som de andr nevnte.. kommer helt annpå hvor interessert du er i lydkvalitet.. Her er liksom spørsmålet om du vil ha et bra lyd annlegg til PC, eller om du vil ha et jævlig bra.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 jeg investerte nylig i et, bruker det som erstatning for vanlig stereo anlegg på hybelen. kan ikke si annet en at jeg er sinnsykt fornøyd! for meg var det absolutt verdt det! delig å høre musikk på, spesiellt visst du liker musikk med litt bass i og til film er det bare herlig. får jo ikke surround da, men jeg setter heller go lyd fremfor et billig jalla surround anlegg.. Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg er en lykkelig eier av z-2200 For meg sto valget mellom et billig sorround sett. Etter å ha lest flere tester på nettet, ble det logitech z-2200. Hadde et billig 4.1 sett før, men z-2200 spiller flettene av det gamle settet Å spille spill er blitt så sinnsykt mye kulere nå... som hvis noe hiver en granat mot meg i f.eks Black Hawk Down, kjennes det ut som om det sitter en luring under pulten og slår meg på leggen Det blir et kjøp du ikke angrer på David J. Lenke til kommentar
iron-vetle Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 takker.får vel spare litt til. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg brukte Headset inntil igårkveld.. fiksa d slik att en 30 år gammel høytaler jeg fant på loftet ble min "NYE" høytaler.. KAssa måler; 30x30x60 centimeter.. svær brun stygg sak. Men lyden e mer enn bra nok MVH Vegard Lenke til kommentar
SeT Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Eneste jeg ikke var fornøyd med var at jeg trodde de skulle så mere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå