Gå til innhold

Er det vert det?(z-2200)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og hører på Pink Floyd - Dark Side OF The Moon på mine nye z-2200 akkurat nå, og det er en drøm i forhold til mine gamle høytalere. Og de var også ganske bra.. Hvis du liker å høre på musikk finner du ikke bedre pchøytalere på markedet. ( Kanskje med unntak av Klipsch ).

Så ja, det er absolutt verdt det. Faktisk vil jeg påstå at du får VELDIG mye for pengene.

mvh

Sivert

Lenke til kommentar

jeg investerte nylig i et, bruker det som erstatning for vanlig stereo anlegg på hybelen. kan ikke si annet en at jeg er sinnsykt fornøyd! for meg var det absolutt verdt det!

delig å høre musikk på, spesiellt visst du liker musikk med litt bass i og til film er det bare herlig. får jo ikke surround da, men jeg setter heller go lyd fremfor et billig jalla surround anlegg..

Lenke til kommentar

Jeg er en lykkelig eier av z-2200 :D For meg sto valget mellom et billig sorround sett. Etter å ha lest flere tester på nettet, ble det logitech z-2200.

Hadde et billig 4.1 sett før, men z-2200 spiller flettene av det gamle settet :D

:thumbup:

Å spille spill er blitt så sinnsykt mye kulere nå... som hvis noe hiver en granat mot meg i f.eks Black Hawk Down, kjennes det ut som om det sitter en luring under pulten og slår meg på leggen :w00t:

Det blir et kjøp du ikke angrer på :w00t:

David J.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...