Scortech Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har butikker overalt begynt og selge Hovedkort med PCI EXPRESS? Har letet på Datakjeden og Flexi-data og sett etter betegelsen PCI EXPRESS men finner ikke det noen steder. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Zocral Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 MSI 915P Neo2 Platium har PCIe. Mvh, Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Takk for svaret ditt..Som takk hvis du er interessert så har jeg en Gmail konto til deg. Hvis du er interessert? send meg en mail så sender jeg en Invite til deg Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Finnes det overhodet noen AMD (Socket A)-hovedkort med PCI Express? Hadde vært kos å kunne kjøpt seg et GF6600, liksom, i et budsjett-system. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Finnes det overhodet noen AMD (Socket A)-hovedkort med PCI Express? Hadde vært kos å kunne kjøpt seg et GF6600, liksom, i et budsjett-system. Nei, PCIe er ikke å få til noen av chipsettene for Socket A. I skrivende stind så er det vel bare Socket 775 som har PCIe Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Vil det komme noen for Socket A etterhvert? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Vil det komme noen for Socket A etterhvert? Håper da inderlig det;) Edit: VIA PCI-E Endret 4. september 2004 av Birger_Nord Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det finnes jo allerede hovedkort med PCI-E, hvis du ser på SOcket 775 hos komplett, under hovedkort, er det kun et med vanlig AGP spor, og DDR minne. Resten er PCI-E og DDR2. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Tenkte mer på AMD Athlon og 64.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har lest at Nvidia skal få SLI støtte i nærmeste fremtid. (på hovedkort,Pci express) Enten med en X16 slot og en x8 slot. håper det kommer hovedkort med støtte for to X16 slots. Det blir konge med F.eks to Nvidia Geforce 6800 Lenke til kommentar
enl Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Tenkte mer på AMD Athlon og 64.. Det finnes foreløpig ikke PCIe for Athlon 64 Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Finnes det overhodet noen AMD (Socket A)-hovedkort med PCI Express? Hadde vært kos å kunne kjøpt seg et GF6600, liksom, i et budsjett-system. Kommer ikke før 2005.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Finnes det overhodet noen AMD (Socket A)-hovedkort med PCI Express? Hadde vært kos å kunne kjøpt seg et GF6600, liksom, i et budsjett-system. Kommer ikke før 2005.. Kanskje før ? Uansett så tviler jeg på at det kommer for socket A i det hele tatt. Edit: leif Endret 13. september 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Finnes det overhodet noen AMD (Socket A)-hovedkort med PCI Express? Hadde vært kos å kunne kjøpt seg et GF6600, liksom, i et budsjett-system. Kommer ikke før 2005.. Kanskje før ? Uansett så tviler jeg på at det kommer for socket A i det hele tatt. Edit: leif Leste litt artikkelen.... Men det stod også at " OM det ikkje kom så skulle det ihvertfall komme intigrert pci-e grafikk."! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå