Errae Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hei! Er det noen som kunne lage en logo til meg ? skal brukes på hjemmesida mi... Height: 140 Width: 560 Egentli samme hva, men gjerne kampsport relatert! Tusen takk hvis noen orker! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Lagde en tøff logo til deg jeg også. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er nok best å lage logo selv. Da får du også tilpasset den mest mulig til designet til websiden. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Forstår ikke pointet med disse barnslige "jeg gidder ikke å gjøre det, men jeg lager en teit dings i paint istedet" drittet, det er barnslig å gjør ikke akkurat at brukeren vil komme tilbake, [ironi]men Stå på haltan gjør forumet et mindre hyggelig sted å være [/ironi] Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Gandalf, dette var vel mer for å si noe om hans mening om "tiggeposter" som dette. Trådstarter har sannsynligvis ikke gidder gjøre noe for å få til en bra logo. Han/hun har ikke vist bilder av forsøk på lagd logo, ingen pekepinn på hvordan logoen skal være mht. farger, tekst o.l. Men værsågod, du får mene hva du vil... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Minste du kan gjøre er å lage en skisse ja, - også kan noen kjempesnille folk kanskje lage den skikkelig for deg om du vil. Jeg har laget en logo til et par personer før, men ingen ser ut til å bruke dem, fordi de er enkle og ikke har 10 000 forskjellige farger med 4 fonter og masse "kule" cliparts.... Lenke til kommentar
Gjermis Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 All ære til HalTan. Han presterte å lage noe så stygt at de færreste her ville klart å gjort det samme, selv om de virkelig prøvde. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 All ære til HalTan. Han presterte å lage noe så stygt at de færreste her ville klart å gjort det samme, selv om de virkelig prøvde. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 All ære til HalTan. Han presterte å lage noe så stygt at de færreste her ville klart å gjort det samme, selv om de virkelig prøvde. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Hei! Er det noen som kunne lage en logo til meg ? skal brukes på hjemmesida mi... Height: 140 Width: 560 Egentli samme hva, men gjerne kampsport relatert! Tusen takk hvis noen orker! Hvilke farger ønsker du? Rolig design eller noe hissig noe? Og hva heter siden din? Endret 15. september 2004 av C. Alshus Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Noe slikt kanskje? Hvilke farger vil du ha? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Bare hyggelig Endret 16. september 2004 av Prowl Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hei! Er det noen som kunne lage en logo til meg ? skal brukes på hjemmesida mi... Height: 140 Width: 560 Egentli samme hva, men gjerne kampsport relatert! Tusen takk hvis noen orker! Vis meg hjemmesida di, så skal jeg lage logo ut ifra den. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ser ut som om Haltan lykkes i sitt forsøk på å drive brukeren vekk Stå på Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Ser ut som om Haltan lykkes i sitt forsøk på å drive brukeren vekk Stå på Tror nok ikke det, og om han stakk så er det han som er idioten ikke HaltaN, jeg ser ikke noe galt i det haltan gjorde. Synes ikke trådstarter spurte særlig pent, og gav oss lite information osv. Eneste grunnen til at jeg lagde banner var for å skape litt aktivitet på denne delen av forumet... Endret 16. september 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå