mah Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 fikk meg en cube på fredag og må si at første gang jeg holdt kontrollen trodde jeg det nesten ikke, vilt behagelig! han som designa den sa at han tenkte hele tida på at den som spiller nesten skal glemme at de har en kontroll i hånda, og sånn er det: med en gang ligger den helt perfekt i hånda. Lenke til kommentar
HardCubed Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Den hadde vært den beste kontrolleren noen sinne, om D-paden hadde vært større og bedre plassert. Det blir et helve.. å spille sloss spill med den. Lenke til kommentar
Jallin Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Det er en nydelig kontroll, det eneste er z-knappen som ligger litt ubeleilig. Den ble jo designet for å passe alle hender og det gjør den. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Lær deg å ikke benytte deg av d-paden. Jeg var totalt avhengig av den før...nå bruker jeg den aldri (siden den er liten...men..) Synes kontrollen er helt genial jeg. Kanskje litt vanskelig å bruke for folk med store hender..? Men ellers genial Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Angående z-knappen som ligger ubeleilig... det gjelder bare å "adapte" seg og bruke pekefingeren på den og langfingeren på r-knappen. Må si at gamecube-kontrollen er utrolig digg hvis man spiller lenge. Alt ligger naturlig til! Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Kontrollen til GameCube er GENNIAL ! Har ingenting å utsette på den! (Har riktig nok bare prøvd den med et spill da...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå