fo2re Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ett ennå bedre tips er å kjøpe ANDRE høyttalere enn Sjælving Vega. Ikke engang verdens dyreste høyttaler ledninger kan redde de papp kassene der. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Ett ennå bedre tips er å kjøpe ANDRE høyttalere enn Sjælving Vega. Ikke engang verdens dyreste høyttaler ledninger kan redde de papp kassene der. Hver sin smak... Cerwin-Vega har faktisk kommet seg veldig mye med de siste høyttalerne, og da spesielt med Classic serien. Med stor nok forsterker spiller faktisk disse høyttalerne veldig bra. I den prisklassen er Cerwin-Vega høyttalere et veldig godt kjøp! Tilbake til høyttalerkablene; jeg har nå bestilt meg Supra Classic 6.0 kabler. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ett ennå bedre tips er å kjøpe ANDRE høyttalere enn Sjælving Vega. Ikke engang verdens dyreste høyttaler ledninger kan redde de papp kassene der. Tåperlig innlegg det der. Cerwin-Vega er et godt og billig alternativ til de som liker å spille høyt med masse bass og trykk (og det er det mange som liker).Selv vil jeg ikke ha CV,men det er mest på grunn av det fæle utseende.Ikke noe å ha i finstua akkurat. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 OK.. skjerpings folkens. Trådstarter spurte etter kabler til høytalersettet sitt. Svar seriøst på det eller la være å komme med sure kommentarer. Slenge dritt gjør dere en annen plass hvis behovet er så stort for å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå