Gå til innhold

X800 og DOOM_3!

Siomir

Anbefalte innlegg

hei, jeg er det noen som har lastet ned den nyeste ati tool?

Det har nemlig jeg og etter det jeg har hørt så kjører core og memory

bedre ovenfor hverandre hvis de har lik mhz mengde (c:560 & m: 560)

har noen her hørt om det?

DOOM 3:

Jeg ble forklart at jeg aldri i verden kunne kjøre doom 3 på ultra high men 16xAF og 6x AA, hvorfor er minste fps'en min på 30 fps da, kjører alt på fult uten problemer, men hvorfor er teksturene stygge som F¤#&% på kort avstand?

SE HER:

har noen prøvd redline tweaking program? er det bra? dere som har sapphire kort hverfall!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingenting å si om du kjører Core å Mem likt. Jo høyere de vil jo bedre er det :) Tror nok du får minne høyere enn Coren.

Alle har forskjellig meninger om hva som er glatt. Når du kommer ett stykke ut i spillet vil du garantert falle langt under 30FPS med de innstillingene. Har du testet timedemoen i Doom3? Der får man ett inntrykk av hvor glatt det går, selv om man til tider selvsagt faller lengre når man spiller enn det gjør i timedemoen. Jeg har testet med X800XT i Doom3 selv, å synes det gikk helt greit på 12080x1024 med Ultra High, men aldri i livet om det hadde vært glatt for meg med 6xAA å 16x AF. Det tror jeg ikke du heller kommer til å synes når du får spilt det litt.

Ska legge til at resten av HW på den maskinen jeg testet det med var langt over din. Tror du bør si deg fornøyd med å drive det på Ultra High uten AA/AF.

Hvis texturene er stygge når man er nærme, så prøv å gå inn i driveren å sett Quality til High. Dette bør hjelpe (hvis den ikke allerede er på det da)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Gjennomsnittlig 30 fps må bety at du flere ganger dropper under 30 og det er ikke spillbart etter min mening. Men all lykke til deg hvis du trives med det! :)

16xAF er uten betydning i Doom3, motoren tar ikke mer enn 8.

Angående AA: Justerer du dette i spillet eller i driverinnstillingene?`

Angående texturer: Bumpmappinga gjør at enkelte overflater ser litt snåle ut når du står veldig nærme. Prøv seta lodbias "-2" og seta image_roundDown "0". Kanskje det ser litt bedre ut da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...