Gå til innhold

Hvilke CPU støtter Asus A7V333?

Exorchist

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet om dette kortet kjører 333MHz Barton uten problemer. Får dette kortet med en 2200+ cpu i posten i dag eller i morra, men vil gjerne ha en 3000+ barton. På asus sine sider, står det at minne på 333MHz er støtta. Betyr det at jeg også kan kjøre 333 FSB?

Takker for all hjelp!

Mvh Simen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, synkron CPU-FSB på 333 Mhz går fint... + litt til hvis du vil overklokke. Sørg for å flashe til siste BIOS før du putter i en Barton CPU, og bruk PC2700 eller bedre minnebrikker.

Men skaff deg en Athlon XP 2400+ Mobile CPU, 1.35 volt versjonen hos ITbutikken. (2400 Mhz - 2600 Mhz er innen rekkevidde med en god kjøler)

Du får et potensielt mye raskere system billigere enn med prosessoren du nevner.

Lenke til kommentar
Har laga en liten liste. Blir barton 3000+ m/ Glacial Igloo 2520PRO og 512MB Apacer PC2700 (følger med 256MB PC2700 med hket). Takk for hjelpen. Vil egentlig ikke overklokke. PC'en står i ei lita stua som blir ganske varm, så jeg tror jeg vil kjøre default. Og da finnes det ikke mange bedre alternativer til et 333MHz kort enn nettopp Barton 3000+, gjør det vel? ;)

Mvh Simen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...