Exorchist Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hei! Er det noen som vet om dette kortet kjører 333MHz Barton uten problemer. Får dette kortet med en 2200+ cpu i posten i dag eller i morra, men vil gjerne ha en 3000+ barton. På asus sine sider, står det at minne på 333MHz er støtta. Betyr det at jeg også kan kjøre 333 FSB? Takker for all hjelp! Mvh Simen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 hei du, hvis du leser denne linken her så kan du se at den støtter 333FSB. Spurte om det samme selv for en tid tilbake. Det står litt om overklokking men det kan du bare overse Asus A7v333 Lenke til kommentar
lille_balder Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jada, synkron CPU-FSB på 333 Mhz går fint... + litt til hvis du vil overklokke. Sørg for å flashe til siste BIOS før du putter i en Barton CPU, og bruk PC2700 eller bedre minnebrikker. Men skaff deg en Athlon XP 2400+ Mobile CPU, 1.35 volt versjonen hos ITbutikken. (2400 Mhz - 2600 Mhz er innen rekkevidde med en god kjøler) Du får et potensielt mye raskere system billigere enn med prosessoren du nevner. Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Har laga en liten liste. Blir barton 3000+ m/ Glacial Igloo 2520PRO og 512MB Apacer PC2700 (følger med 256MB PC2700 med hket). Takk for hjelpen. Vil egentlig ikke overklokke. PC'en står i ei lita stua som blir ganske varm, så jeg tror jeg vil kjøre default. Og da finnes det ikke mange bedre alternativer til et 333MHz kort enn nettopp Barton 3000+, gjør det vel? Mvh Simen Lenke til kommentar
lille_balder Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvis du sier det, så... Jeg sier noe annet, men det innebærer overklokking, og det er ikke min maskin Lykke til med prosjektet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå