Lintvedt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 [b]Hei![/b] Vil gjerne ha litt tilbakemeldinger til siden min Si hva dere mener om siden, gi meg gjerne ny ideer til innhold, ny ideer til grafikk, og alt annet! Min hjemme side: [url="http://www.bjornarweb.com"]www.bjornarweb.com[/url] Håper dere kan hjelpe meg da Mvh Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 - Headern var smooth, men veldig tom - Hovedsiden-linken ligger et par pixler lenger til høyre enn resten.. så litt rart ut - Så litt rotete ut med antall besøk og denslags rett under headern - Ganske rotete kode. Tables i hytt og pine Lenke til kommentar
LoS Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Støtter det Loomy sier. Har bare ett forslag å komme med. Hva med å fjerne, eller i det minste, flytte "online", "scripts", osv ned til bunnen av siden, sette den vertikale streken rett opp til headeren, og flytte innholdet litt oppover. Syns det hadde blitt penere edit: og hvor lett er ikke det med tables Endret 3. september 2004 av LoS Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Okay, skal gjøre det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå