Wolverine Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Hei alle sammen Ønsker tips om forbedring etc når det gjelder min nye firmalogo. Den er 29 sekunder lang og er rundt 8-9 MB avhengig av hvilken snutt du laster ned. Begge linker er samme videosnutt, bare forskjellig codec: ADH Logo Xvid eventuelt ADH Logo wmv På forhånd takk for tilbakemeldinger. PS: dette skal ikke bli en tråd om hvordan jeg kan sprite opp websiden min (er fullt klar over at den kunne trengt en "makeover". Are Erlandsen ADH.no Endret 3. september 2004 av Wolverine Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg syns ikke det passa helt med den gull fargen, og syns ringen skulle vært helt rund. Ellers syns jeg det skulle vært litt lyd når logoen skifter form. Det er bare min mening. Hilsen Lars Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Den så skitten ut den ringen - du har litt for markerte og store "bumps" i den, vil jeg si Dessuten så de "stjernetingene" ikke så bra ut, var liksom en utrolig lav kvalitet på dem(?). - Når den kommer mot skjermen i begynnelsen for å så rotere og vise hva som står skrevet, går dette i 2 bevegelser. Blir liksom inn -> stopp -> drei venstre, på en måte. Hadde nok blitt litt penere om dette hadde gått i én bevegelse. - Teksten er forsåvidt utrolig vanskelig å lese, - klarer å lese det, ja, men det er ikke videre enkelt Du burde prøve å markere dette bedre. En annen farge? Mer skygge? Sånn ellers, rent innholdsmessig ser jeg ikke helt hva dette har med datasupport å gjøre. - For det første har vel ikke datasupport noen videoer å putte slike greier foran, for det andre - en ring inspirert av lotr (virka sånn iallfall)? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Syns den var fin jeg, hvis du ser bort ifra at det ikke passer til datahjelp... Lenke til kommentar
Wolverine Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Takker så meget for alle kommentarene. Jeg driver med datasupport ja, men jeg redigerer også video, derved denne logoen ser du Are Lenke til kommentar
artiPer Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Den hadde vært kul for 15 år siden da det der ville vært fett å lage. Den er rett og slett gammeldags stilmessig. edit: Det er vel heller ikke noe spesiellt lurt å ha et forum som ikke funker på en datasupport side! Endret 4. september 2004 av artiPer Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Musikken minnet om et gammelt NRK program. Ellers var jo selve logoen ganske bra, men som sagt tidligere, ble det litt mye for et datahjelp firma. Hva med å korte den ned til kun ca. 3 sekund, og droppe den der Ringenes Herre tingen? Feks. AD spinnende raskt inn (svish lyd), hvor det lander i midten av skjermen med et lite brak (og litt "risting" i skjermen), så det blir 1 sekund med animasjon, og 2 sekund stillestående slik at folk kan få med seg logoen. Lenke til kommentar
KennyBoy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Den hadde vært kul for 15 år siden da det der ville vært fett å lage. Den er rett og slett gammeldags stilmessig. edit: Det er vel heller ikke noe spesiellt lurt å ha et forum som ikke funker på en datasupport side! Helt enig. Det er irrelevant at du kan redigere video. Dette er bare en animasjon som ikke gir inntrykk av at du driver datasupport (utenom firmanavnet da) Karakter: NG- Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Du har kunnskaper, men bare ikke klart å utnytte de Hvorfor i huleste har du gjort ringen "gammel" det er jo snakk om datajelp her ikke noe arkeolog greier. Og hva musikk er det? stygt var det iallefall. Teksten på ringen var også stygg(det er nok lett å fikse da) Men det jeg likte var da ringen gikk i oppløsning og dannet "AD" men det greide du desverre å ødelegge med de stygge fargene Og det at den snurret rundt samtidig som du zoomet funket også relativt dårlig, du skulle bare zoomt ut uten snurringen Ville sett litt på andre logoer å "stjelt" ideer derfra (men hvor skal du bruke en slik logo foressten? Endret 8. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå