quackee Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hvor står det hva maskinen til motsatte heter? Høyreklikk på min datamaskin og trykk på "Computer name". Eller skriv CMD i kjør, og "nbtstat -c", så vil alle IP'ene i nettverket bli listet opp. hos meg finner den ikke filen CMD.... hva kan jag gjøre med det? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hvor står det hva maskinen til motsatte heter? Høyreklikk på min datamaskin og trykk på "Computer name". Eller skriv CMD i kjør, og "nbtstat -c", så vil alle IP'ene i nettverket bli listet opp. hos meg finner den ikke filen CMD.... hva kan jag gjøre med det? Anntar at du har Windows 98? Da går det nok ikke... Lenke til kommentar
quackee Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 har windows me men heter det maskinvareprofiler på norsk? Lenke til kommentar
ifi Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 cmd finnes kun i Windows NT og nyere. Kommandoen heter command i Windows 98[sE] og ME. Disse har forsåvidt ikke tjenesten messenger installert. Lenke til kommentar
quackee Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 kan man innstallere noe som jør at man kan bruke messenger? eller finnes det noen annen måte å sende på??? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 får bare "Støtter ikke lengere sending av filer" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå