Enigma^ Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 HEEEEY!! ingen av dere som tilfeldigvis har en eller annen snøscootervideo på PC-en? I allefall, si meg hvor du lastet den ned eller kanskje send meg den? Jeg har alle slednecks videoene, så de trenger jeg ikke, og det hadde vært greit om videon var på noen minutter :smile: PS: Ikke kall meg dum, harry, same eller bare teit :razz: Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Enigma^ skrev (2002-05-06 17:26):HEEEEY!! ingen av dere som tilfeldigvis har en eller annen snøscootervideo på PC-en? I allefall, si meg hvor du lastet den ned eller kanskje send meg den? Jeg har alle slednecks videoene, så de trenger jeg ikke, og det hadde vært greit om videon var på noen minutter :smile:PS: Ikke kall meg dum, harry, same eller bare teit :razz: Ligger vel en del på Kazaa hvis du søker der vil jeg tro... Ellers så trur jeg at jeg snart får tak i en del DVD-rip på divx, men sånt er vel ikke lov til å snakke om her på forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå