Axefjord Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 COOP hadde vært tøft da. Om ikke over internett, så over lan. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Håper fysikken blir knall nå som det blir implementert i flere og flere spill så hvorfar skal ikke Bethesda ta skrittet videre. Tenk dere en Morrowind verden basert på Half Life 2 motoren da det er lov å drømme...... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 du har jo Vampire:masqurade: bloodlines, som er et RPG basert på HL2 motoren Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Vampire ja, men handlingen der foregår i nyere tid og ikke i en middelaldersk verden med magi, trollmen, alver og slikt slik jeg ville ønsket var å få til hl motoren forhåpentligvis kommer det vel en mod som fikser noe lignende Men Vampire: masqurade: bloodlines virker nokså lovedes det også.... Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Vampire ja, men handlingen der foregår i nyere tid og ikke i en middelaldersk verden med magi, trollmen, alver og slikt slik jeg ville ønsket var å få til hl motoren forhåpentligvis kommer det vel en mod som fikser noe lignende Men Vampire: masqurade: bloodlines virker nokså lovedes det også.... Utrolig pussig egentlig at de har gått bort fra middelaldersetting i Masquerade: Bloodlines. Det er jo "Praha settingen" som er kul og ikke "Den nåtidige storby settingen". Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Vampire ja, men handlingen der foregår i nyere tid og ikke i en middelaldersk verden med magi, trollmen, alver og slikt slik jeg ville ønsket var å få til hl motoren forhåpentligvis kommer det vel en mod som fikser noe lignende Men Vampire: masqurade: bloodlines virker nokså lovedes det også.... Utrolig pussig egentlig at de har gått bort fra middelaldersetting i Masquerade: Bloodlines. Det er jo "Praha settingen" som er kul og ikke "Den nåtidige storby settingen". det blir litt Blade ja.... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 So long as the blood of the dragon prince runs strong in her rulers. The glory of the empire shall extend in unbroken years. 5. Gleder meg mer og mer Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Vampire ja, men handlingen der foregår i nyere tid og ikke i en middelaldersk verden med magi, trollmen, alver og slikt slik jeg ville ønsket var å få til hl motoren http://gamer.no/art.php?artikkelid=5332 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ah, gleder meg Håper det blir multiplayer, men ikke MMORPG. Lenke til kommentar
Stark raven Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ingen som håper på å få fin, stemningsfull musikk, som i morrowind?Det er jo halve spillet. Har faktisk melodiene på minidisc.... Ellers håper jeg virkelig noe skjer Ehm, er delvis enig med deg! Men jeg håper de ikke gjør som i Morrowind, et par fantastiske låter som gir et bra førsteinntrykk men som virkelig bare blir irriterende lenger ute i spillet da det ikke finnes variasjon... Jeg endte opp med å skru av lyden før jeg var halvveis i spillet for å slippe den uendelige droningen, om og om og om igjen! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Noen som vet NOE om den tilsynelatende oppfølgeren? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Håper de klarer å få vekk den (lille) loading tiden når man går fra en "sektor" til en annen. Kult med streaming som i f.eks. Metroid Prime, eller Dungeon Siege for den saks skyld. Forøvrig skulle jeg ønske at de gjorde noe med klassesystemet. Når man kan velge fritt, tar man det beste fra alle retninger og får en skikkelig hybrid klasse, og når du har funnet den beste ballansen, er det aldri noe vits i å spille spillet om igjen... Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Noen som vet NOE om den tilsynelatende oppfølgeren? At det ikke lengere kan være noen som helst tvil om at det er OBLIVION det er snakk om!! Sjekk dagens splash: http://www.elderscrolls.com/splash/index_02.htm Endret 8. september 2004 av SirGalrim Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 nå er det bare en liten stund igjen, lurer på ka det egentlig e..... Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) "When The Dragon Dies. The Empire Dies" "Where Is The Lost Dragon's Blood. The Empire's Sire" "And From the Whom Of The Void. Who Shall Stem The Blood Tide" "So Long As The Blood Of The Dragon Prince Runs Strong In Her Rulers The Glory Of The Empire Shall Extend In Unbroken Years" "His Hearts's Blood Bleeds In Darkness." "For Once The Portals Are Opened. Who Shall Shut Them Upon The Rising Tide" Chant uten start eller slutt: "...The Waters Of Oblivion For Lord Dagon Forever Reborn In Blood And Fire From The Waters Of Oblivion For Lord Dagon Forever Reborn In Blood And Fire From The Waters OF Oblivion..." "Find Him...And Close Shut The Marble Jaws Of Oblivion." Endret 9. september 2004 av HMaster Lenke til kommentar
Heales Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Man skal finne en eldgammel mytisk drage som er den eneste som kan bistå deg som spiller med å redde verden fra undergang. Det åpnes en portal til masse djevelskap, og denne må lukkes før det er for sent. I hvertfall verdt et forsøk Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Men Dragon prince...Du har jo en fyr som heter Mehrunes Dagon, som er en Daedra Prince. Er det han de referer til med Lord Dagon? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Håper det blir Som Morrowind bare forbedringer og flere monstere! Ellers veldig bra prinsipp å lage spill! Stå på! og for all del ta god tid, så det ikke blir en dårlig oppfølger bare for å tjene penger. Stå på! Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 nå e "nedtellingen" fredig: Find him.....an close shut the marble jaws of oblivioan Lurer på ka som kommer i morgen eller om det bare blir det samme... Lenke til kommentar
shabador Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Nedtellingen er ikke ferdig før den kommer til null... Ser att Oblivion tegnet er byttet ut med ett 4-tall... Da er det egentlig 99 % sikkert att det er snakk om Elder Scrolls IV her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg