Civilix Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Håper virkelig de gjør noe med kampsystemet, for det synesj jeg trakk morrowind alt for mye ned.. Men ellers er jeg klar for et forykende nytt eventyr! Var nesten litt redd for å nevne det i denne tråden, men er helt enig med deg. Våpen/spells/kamp-systemet må fikes litt... men eller så håper jeg på enda et solid spill Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Herlig! Krysser fingrene og håper inderlig at det blir satt i en litt mer "fantasy/middel-aldersk"-tema enn i Morrowind. Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 fightesystemet fikk meg til å droppe hele skiten (ellers så virka det jo fett men...klarte bare ikke å fortsette!) Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvis man går inn på siden idag står det, " And from the womb of the void, who shall stem the blood tide? " Og lengre ned står det " six " Lenke til kommentar
genesis Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Håper det blir en del større forandringer, ifra morrowind. Når kan vi regne dette ferdig? 3år`? Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Håper det blir en del større forandringer, ifra morrowind. Når kan vi regne dette ferdig? 3år`? hehe, enkelte trur at det tallet som står under det deadra merket er nedtelling. Men vi får bare vente å se. Håper at det kommer ut før jul da.... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Oi oi Oi... Skal bli spennede detta. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Når kan vi regne dette ferdig?3år`? hehe, enkelte trur at det tallet som står under det deadra merket er nedtelling. Men vi får bare vente å se. Håper at det kommer ut før jul da.... Hehe. Det er nok nedtelling ja, til en offentlig lansering av prosjektet, ikke ne release. Forvent en utgivelse dato satt til minst late 2005. Nå er det mange spekulasjoner ute å går om hvor lenge de alt har jobbet på spillet, men siden de har klart å holde såpass tett om det tror jeg ikke det er alt for lenge. På en annen side var det alt spekulasjoner før e3 om at Bethesda vurderte å vise frem TESIV. Og de vil jo litt å vise frem før de bestemer seg for noe slikt. Det er også tegn på at Beth alt hadde Oblivion i tankene under utviklingen av Tribunal og særlig under Bloodmoon da det finnes enkelte hint i disse spillene. De quote'ene på den splash siden kommer jo faktisk fra Bloodmoon. Siden pre-production tilsyndelatende alt har holdt på en god stund gjeter jeg på en faktisk release Q2-Q3 2006. Endret 4. september 2004 av SirGalrim Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ja, husk hvor lang tid de brukte på Morrowind. Men nå som vi vet det kommer, kan vi i alle fall glede oss. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ja, releasen kan UMULIG være om bare 6 dager, Bethesda bruker alltid lang tid, og det har jo ikke kommet et bilde eller video av det i det hele tatt Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ahhhh glede seg! Blir det halvparten så bra som Morrowind er det gode tider i vente for rollespill fantaster! Word! Morrowind er UTVILSOMT det beste spillet jeg noengang har spilt. Utenom zelda - ocarina of time, seff. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Mest realistisk lansering vil jeg tro er en eller annen gang i perioden september 2005-april 2006. Dette spillet kommer temmelig sikkert ikke ut i 2004. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ' date='04/09/2004 : 03:25'] fightesystemet fikk meg til å droppe hele skiten (ellers så virka det jo fett men...klarte bare ikke å fortsette!) Fightesystemet kan fikses med modder. Kan få comboer og gode greier da... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ryktene angående Oblivion-navnet underbygges av det faktum Bethesda Softworks sitt eierselskap eier varemerket Oblivion, og at de ser ut til å ha fornyet eierskapet etter at de valgte å droppe Oblivion som tittel for Elder Scrolls III: Morrowind. Såvidt meg bekjent har det alle år vært meninga at TES3, skulle bli Morrowind og TES4, Oblivion. Helt siden, 1994(?) Etter dette ble det postet et NEWS-innlegg om at man i Oblivion så for seg multiplayer og kriger (slåssingen i TES1,2,3 er som en kjent "one on one" eller 'noen få mot deg'). Men ja, TES4 blir rått! Var det ikke pågrunn av at Bethesda Softworks eide rettighetene til Oblivion navnet at Stalker utviklerne trakk det opprinnelige navnet på sin nå kommende spilltittel Stalker Oblivion lost og forandret det til Stalker Shadow of Chernobyl? eller tar jeg feil? Uansett en tommel opp for TES4 Lenke til kommentar
chod Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Eller online, da vill det bli verdens beste spill uten tvil Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Eller online, da vill det bli verdens beste spill uten tvil vel.. online spill av denne typen eksiterer allerde mange av der ute, men men kansje det en gang kommer et Morrowind mmorpg, kunne mulig vert et kult konsept det Av forandringer håper jeg det blir horder av fiender som angriper fort og castels eller lignende og du må virelig samarbeide med npcene for å holde fiender tilbake drømme..... og at du kan vandre sammen i en gruppe med andre npcer slik som i Baldurs Gate spillene. og støtte for co-op selvfølgelig Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Eller online, da vill det bli verdens beste spill uten tvil vel.. online spill av denne typen eksiterer allerde mange av der ute, men men kansje det en gang kommer et Morrowind mmorpg, kunne mulig vert et kult konsept det Av forandringer håper jeg det blir horder av fiender som angriper fort og castels eller lignende og du må virelig samarbeide med npcene for å holde fiender tilbake drømme..... og at du kan vandre sammen i en gruppe med andre npcer slik som i Baldurs Gate spillene. og støtte for co-op selvfølgelig Helt enig. MMORPG-markedet er "over crowded" allerede. Ingen grunn for Bethesda å hive seg på denne bølgen. Ikke helt urealistisk det du drømmer om faktisk. Selv om party-based nok ikke kommer til å bli med det første. Nettopp der jeg mener TES-spillene har sin fordel. Man har en helt annen mulighet til å leve seg inn i spillet når du bare bygger og styrer "deg selv". Resten er tanker som har ligget på tegnebordet i mange år. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ,04/09/2004 : 03:25] fightesystemet fikk meg til å droppe hele skiten (ellers så virka det jo fett men...klarte bare ikke å fortsette!) Fightesystemet kan fikses med modder. Kan få comboer og gode greier da... Sånn helt konkret. Hva er det folk har imot "Fightesystemet"? (ikke det jeg sier at det er perfekt, bare nysgjerrig) Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Eller online, da vill det bli verdens beste spill uten tvil vel.. online spill av denne typen eksiterer allerde mange av der ute, men men kansje det en gang kommer et Morrowind mmorpg, kunne mulig vert et kult konsept det Av forandringer håper jeg det blir horder av fiender som angriper fort og castels eller lignende og du må virelig samarbeide med npcene for å holde fiender tilbake drømme..... og at du kan vandre sammen i en gruppe med andre npcer slik som i Baldurs Gate spillene. og støtte for co-op selvfølgelig Skulle vært live eller system-link da Det hadde vært digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg