jh_ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har en maskin med winXP pro, jeg har en administrativ brukerkonto som er passordbeskyttet. Det jeg vil at den skal gjøre er å automatisk logge inn, uten å be om passord for hver gang pc-en startes. Jeg vet at den logger automatisk på om jeg fjerner passordet, men jeg vil ha den til å gjøre det selvom jeg har passord. Jeg vet at i win2000 så er det et eget alternativ til dette, som man kan krysse av under enkel brukerkonfigurasjon, men det ser ut til å være mere komplisert i winXP. Er det noen som kan si meg hvordan dette gjøres i XP? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Du har 2 alternativer 1. PowerToys for XP http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/dow...s/powertoys.asp EDIT: Det er TweakUI du ska laste ned... 2. Eller start -> Kjør -> Skriv inn control userpasswords2. Fjern haken ved "Brukere må skrive inn brukernavn og passord..." Endret 3. september 2004 av TCi Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå